VALBORG

Det är ju valborg idag! Någon mer än jag som ska gå och klappa valar idag? :D Det heter ju valbrog... Haha nejmen jag ska umgås med mina fina vänner idag och kanske dra till den tråkiga brasan här i Älta. Jag hoppas att ni kommer få en bra valborg! :D Kram på er!

 

#1 - - Alexandra:

Hah..roigt joo jag har hafft det bra =D hoppas du hadde det roligt med dina små filuter idag :D :) ;) <3

#2 - - S O F I A:

:D
:D
:D
:D
:D
JAG ÄLSKAR DITT HÅR KVINNA!!!! :O
:D
:D
:D
:D
:D
:D

#3 - - Annika:

Ha en bra valborg :)

#4 - - Tilde:

Älta?! åh jag som kanske skulle dit :P Attans ;)

#5 - - erica:

du med ! :) 
vad har du för foto program :D?

#6 - - Linn - Queen of awesomeness ^_^:

Önskar dej detsamma! En bra valborg alltså <3

#7 - - Remmie:

Detsamma :D
 
ska själv bara tråka.... 

#8 - - • Alicia Rudberg •:

Hoppas du också får en bra Valborg! :D

btw, kolla din mejl - bild från grönan! :)

#9 - - Nelly:

Tack detsamma! Och samma här:  Kolla din mejl :D  Bild från grönan :D
Ps: haha har klottrat jättemycket med Kick Back pack på min hand <3

#10 - - Sanna | helliskawaii.blogg.se:

Omg vilken söt tröja!! Vart har du köpt den? :O

#11 - - kimawesome:

nope, inte så kul valborg för mig faktsikt :c
 
Heeeelt ensamt. Like always.
 
 
DEPP.

#12 - - Anna:

Har bara varit och sett på bio! D:

#13 - - Anonym:

haha är sjuk så :(

#14 - - clara:

gaaaaah vad snyggt hår du har!! och sminkningen till!

#15 - - Atefeh:

Tack detsamma

#16 - - Atefeh:

Tack detsamma

#17 - - SEERA:

Tackartackar, hoppas du också får en bra :)

#18 - - Jasmine:

Hoppas du hade en bra valborg!

#19 - - C4:

Den här kommentaren är definivt INTE menad som offensiv, det lovar jag dig! Till saken:
Då jag läste din beskrivning av dig själv noterade jag att du vid två tillfällen framhävde att du är bisexuell. Inga problem med det.
Men varför får jag en obehaglig känsla av att 
"I bloggen kan du läsa om mitt liv som bisexuell"
väcker mer uppmärksamhet än om det skulle ha stått
"I bloggen kan du läsa om mitt liv som heterosexuell"?

Tack o' hej. Du har en otroligt snygg stil förresten.

#20 - - Pau:

SNYGG-DU-ÄR-MOA!

#21 - - Josefine Rabner:

Jag brukar alltid gå på majbrasa på Valborgsmässoafton, men iår gick jag inte. Antagligen för att jag gick på Grönan hela dagen ist :) Hoppas du fick det bra! <3

#22 - - Josefine:

Himla fin du är i rött hår måste jag säga! Älskar vågorna i topparna åxå!

#23 - - Melany:

OMG!! Jag ÄLSKAR ditt hår!! Sååå fiiin! :)

#24 - - Anonym:

Vad andvände du för hårfärg? Har färgat mitt hår rött typ 5 gånget nu och färgen åker alltid ut! Behöver tips på hur man behåller färgen i håret!

#25 - - daniella:):

Bor du i älta?:D Jag är uppvuxen där!:)

Till top