IDOL live


Jag ska ju som sagt på IDOL ikväll så jag kommer att sitta i publiken. Om ni ser mig så kommentera gärna inlägget :D Jag har ju som sagt ingen aning om jag kommer synas eller inte. Men jag tror nog inte det blir så svårt att se mig i alla fall ;) Mitt hår kommer ju typ lysa lila i belysningen xD Så jag är lite stressad just nu eftersom jag precis har kommit hem och ska om 10 min springa till bussen och möta dom andra i Slussen :) Jag har med mig kamera så jag hoppas det blir lite bilder. Man vet ju aldrig med mammas kamera, den är ju asdålig :( men men.

#1 - - Frida c::

fin bild :D

var har du köpt kjolen btw? den va jätte fin :3

#2 - - Jessica:

Hoppas du kommer ha kul i idolpubliken :D

#3 - - Ellinor:

Gud vad kul! Jag ska hålla utkik efter dig :D



Kramar! ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

#4 - - asta:

guuuud va fin du är :D <333

#5 - - Erre♥:

Emocore funkar inte hos mig...

Funkar det hos dig?

Kramiz

#6 - - Patricia:

Ha det så roligt!

#7 - - Anonym:

ååh fatta avendsjuk!! :<<

Ända gången jag vart med om ngt sånt var Idol 2011 när Idolerna var i Linköping och jag hade köpt meet and greet biljett! Fick gå backstage och gå upp på scenen, och sitta precis vi scenen. Se vilka mikrofoner idolerna hade. Och se deras kläder.

Sedan efter konserten fick vi gå backstage igen och fota och möta idolerna och få autografer! :D

Det var så otroligt roligt!! Sen fick vi sviten utan att betala alls mycket! Vi fick den billigt! :D

Och min idol sassa pekade tummen upp till mig och pekade på mig när dom sjång "All I Need Is You" !



hehe usch vad jag skröt D:

men jag ville bara säga det :>



HA SÅ KUL! 8D

fixa Moa Lindnells autograf åt mig så är du snäll BD heheheheheheheh :')

#8 - - Amina:

Kan du inte göra en videoblogg där du visar hur du gör på gimp din design och det? :D

#9 - - Anna T:

Coolt! :D Ska hålla utkik efter håret!

#10 - - Sara:

Ha så skojj! ska hålla ögonen öppna för dig :)

#11 - - Rebecca:

Shiit asså jag tror att jag såg dig i idol på tven :D

#12 - - Emi:

Åh tror jag såg dig där uppe hörnet :D

#13 - - Olivia:

Såg dig på stan idag! :D Såg dig, trodde först att det inte var sant, fick hjärnsläpp och skrek "EpicFaiil!" istället för Moa. xD hoppas du inte tog illa upp för det. ;) Iallafall, var trevligt att träffa dig och hoppas du hade kul på IDOL :D puss! :* <33

#14 - - ...<3:

såg dej inte :((

#15 - - Eva la diva:

Såg dig inte :C buhu.. ♥

#16 - - Maatilda:

nice!

du jag undrar en sak.. hur ofta ska man tvätta sitt löshår? :) har nyss skaffat de så är lite noob me de :p

#17 - - Zila:

Såg dig på tv :D!!!!!<3

fick syn på ditt lila hår :D annars skulle jag nt se dig hihi ^^ 8D

#18 - - mina:

Kan inte du skriva ett inlägg om vad du tkr om plastikoperationen och ideal? c:

#19 - - vilma! :D:

såg dig i inte :( men jag skymtade något lila, hehe :D

#20 - - els:

JAG SÅG DIG!! :D haha visst vare du som skrek idolernas namn hela tiden? lät som din röst iaf

#21 - - Rebecca:

hej jag tycker att du har en så cool stil och undrar var du köper dina coola kläder som t.ex. dina klänningar, kjolar m.m ? :D

#22 - - Amanda:

vart har du köpt kjolen och strumpbyxorna? :o jättefina

#23 - - hej:

#24 - - hej:

k

Till top