Lev i nuet förfan!

Nu tänkte jag faktiskt ta upp en sak och diskutera om som jag faktiskt stör mig jävligt mycket på. Igår när jag gick på stan så gick 2 tjejer förbi mig. Sen la jag märke till att dom kom tillbaka. Och när dom gick förbi mig andra gången så sa en av dem "Ååå EpicFaiil, du är så jävla barnslig i dina videos!" och sen så sprang dom där i från.

Först och främst vill jag bara säga till er två tjejer att det var riktigt omoget av er att springa iväg sådär efter. Jag har inget emot att ni sa det där till mig, ni får ju tycka precis vad ni vill om mig, men att ni inte vågar stå för det och ta en diskusion med mig om det är bara fegt! Ni sprang iväg som ett par barnungar. Vem är det som är barnslig egentligen? ;)

Sen så det här med att jag är "barnslig" i mina videos har jag fått höra förut, men vet ni vad? Jag lever i nuet. Jag tror inte att ni har förstått att jag gör dessa såkallade "barnsliga" videos för att underhålla er, för att många av er tycker att dom är riktigt roliga. Dessutom älskar jag att göra dessa videos och kunna få er glada och kunna skratta! Och att jag är barnslig, men kom igen! Jag passar på när jag ändå är ung. Jag menar, hur skulle de se ut om jag gjorde mina videos när jag är 30 bast? T.ex. det här med att jag käkade mjöl på plattan. Om en 30 åring skulle göra det tror jag knappast att det hade vart speciellt många som hade uppskattat det. Jag tror att fler personer hade trott att den 30 åringen skulle ha någon sorts psykisk sjukdom, och så skulle polisen säkert komma fram och fråga vad man håller på med. Jag menar, hur många av er har sett en 30 åring gå runt på stan och käka mjöl ur en mjölpåse? Förresten så skulle jag inte ta med mig en mjölpåse och sätta mig och äta på stan om jag inte hade filmat allt. Jag älskar att äta mjöl, jag tycker att det är gott. Men jag skulle nog aldrig ta med mig mjölpåsen till stan bara för att jag gillar att äta det, om det inte är till en rolig video. Så konstig är jag faktiskt inte ;) Men folk som inte läser min blogg undrar nog vad jag är för en konstig person som sitter och käkar mjöl direkt ur en mjölpåse ;) haha

Men jag tycker i alla fall att man faktiskt ska passa på att leva i nuet. Passa på innan ni kommer in i vuxenlivet och måste bli seriösa och allvarliga personer. Skulle jag bete mig så som jag gör nu som vuxen, då tror jag att många hade tyckt att jag var konstig, om jag inte blir någon känd komiker eller så förståss. Så lev i nuet förfan! Jag är så här galen och flummig just nu, jag kanske inte är det när jag blir äldre? Så varför slösa bort sin roliga tid på att inte vara sig själv? För jag är en jävligt flummig och glad person, ni kan inte ändra på det :D Och om ni stör er så mycket på mina "barnliga" videos, kolla inte på dom då? Hur svårt kan de vara liksom?

#1 - - Remmie:

Jag håller med!

var barnsligt D:

Om jag hade fått sådan tur att se dig på stan skulle jag be om en autograf x3

Men jag menar, om jag skulle tycka du var barnslig i dina videos, på det sättet dem menar, så skulle jag gå fram & säga det kanske, om jag vågade, så skulle jag kanske förklara varför jag tyckte det. Om du frågade alltså C:



Så yeah.. :)

#2 - - Maja:

Gud vad barnsligt av dom!

Dina videos är grymma & du gör helt rätt, man ska ju leva i nuet. Den här texten är grym asso dina videos är inte barnsliga det är dom där skitungarna som är barnsliga...

Fortsätt att leva i nuet, i like!

#3 - - Akimörten:

Du är så bäst! :D Tycker det är bra att du tar upp sånt här i bloggen c:

#4 - - Nora:

Vilka fegisar O.o Du är ju awesome så dom ska inte säga nått XD

#5 - - Johanna:

Åh, jag fattar inte vad de är för fel på folk.

Visst, om dom tycker du är så "barnslig"?

Vem bryr sig, dom är ännu barnsligare.

#6 - - ellen:

du är awesome juu!

#7 - - Lea aka. Jens:

Jävla patetisk av dem där tjejerna. Jag tycker att hela din blogg är sjukt bra och jag garvar typ en dag efter att jag har sett ev av dina videos. Så dem tjejerna har verkligen fel.



Hoppas att du har de bra, kram!

#8 - - Enhalvhest (mitten delen ofc!):

JAG UTMANDR DIG PÅ ETT MJÖL KRIG ( om inte du hitter äta upp allt ofc..)

#9 - - Sandra Inekci:

Jag tycker att du ska fortsätta precis som du alltid gjort i bloggen. Va bara dig själv. Jag gillar både dina inlägg och videoklipp! Du bjuder på dig själv och din blogg är den enda jag följer. Varför? För att du inte är som alla andra! Du är speciell och annorlunda. På ett bra sätt! Fortsätt så.

#10 - - Ida:

Jeg elsker dine videoer!;)

- Ida / couturexx.blogspot.com

#11 - - Elli :):

fyfan för såna som de tjejerna!! de tror själva att dem är såååå perfekta och mogen! men dem talar mer om sig själv när dem säger något till andra!



jag vet hur det är detdär med att man vill göra galna saker, jag är också sådan :) och bryr mej inte ett piss i vad folk tycker om mej! för när dem lär känna mej börjar de bara tycka jag är rolig&galen :D

#12 - - Josefin:

Var gärna med i DAGENS BLOGG hos mig:

http://josefinfrankert.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html#comment

PUSS&KRAM

#13 - - oifkiml:

det är bara dem som inte förstår att leva nuet , det är de som inte förstår vad det är att ha roligt! :)

#14 - - josefine:

Braaa sagt! Håller verkligen med :D

#15 - - Rosetten:

Åh! Hade jag sett dej på stan skulle jag bli jätteglad, och dessutom så tycker jag att dina videos e asroliga x)

#16 - - karrochaan:

håller med dig! Var också med om en liknande sak för bara några dagar sen, o blev piss förbannad på de -.-' Men man ska inte ta åt sig av vad idioter säger!

Tycker också att man ska leva i nuet och göra vad man vill, sålänge det inte skadar någon! Tycker bara det är tråkigt att folk anser att vuxna inte får va flum och sånt :( Varför skulle de inte få va det typ? Vuxna vill väl också skratta? Jag är 99,9999 % säker på att jag fortfarande kommer va det när jag är vuxen!

#17 - - Bloppys:

Hejsan! :)

Checka in min bloppis, och köp gärna något du gillar. SKulle vara jätte snällt! Men stay tuned, det kommer och nya saker ca varje vecka :D Ha det bra!

#18 - - sannah:

du är bäst ju :O

#19 - - Rafaela ♥:

Du har så rätt!

Jag tycker inte alls att dina videor är barnsliga, tvärt om! du bjuder på dig själv, tar varje dag som om det vore din sista. det är allt annat än barsligt?

haha, som du sa, det är ju dom som är barnsliga när dom springer iväg så där direkt efter!

#20 - - Josefin:

Varför lägga ner så mycket tid på två småtjejer? När du har tio gånger så många fler som tycker positivt om dig?

#21 - - Sara - Ensamstående mamma:

Ren avundsjuka skulle jag tippa på :) Dessa tjejer sitter säkert hemma tillsammans och käkar mjöl och vill vara som dig ;P

#22 - - Susanna:

dom är avis för att dom inte är lika grymma som dig, helt enkelt!

#23 - - ♛Unicorn-Chan★Princess Of Lolita♛:

Ska jag va ärlig kommer jag nog aldrig att bli riktigt vuxen <3

Och jag är stolt över det. För att vuxna människor är as tråkiga X´D

#24 - - Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser:

Äh va töntigt utav dem. Har de inte kommit längre i sin personliga utveckling, så att de inte har förstått att man inte ska trycka ner andra, så behöver du bara tycka synd om dom faktiskt!

#25 - - Lovisa:

Fan vilka tråkiga tjejer

Bara för att du är så jävla skön! :DD

#26 - - Alina~:

HAHAHAHAHA. Vilka pinsamma fjortisar.

#27 - - Filippa:

Du e världens finaste!! <3<3<3

#28 - - Bea:

Håller med 100% ^^ Oh, måste btw kolla din mjöl-video XD

#29 - - Annaaa:

Man vet att man är mogen när man vågar vara barnslig.

#30 - - Annaaa:

Man vet att man är mogen när man vågar vara barnslig.

#31 - - Madeleine,Konata:

Uch du e inte barnslig,de e ju jätte kul att titta på dina videos :DD

#32 - - Jenny:

Tja, rätt lustigt att man kan kalla någon annan barnslig när man sedan är så pass omogen att man inte kan stå för det... Jaja, något jag märkt är att man oftast blir barnsligare med åldern, vilket ju egentligen bara är roligt. :)

#33 - - ElinOlsson:

Du är inte ett dugg barnslig!

#34 - - Sofie:

Har lite nyheter tll dig... Tyvärr, det barnsliga GÅR inte över! =P Eller iaf har det inte gjort för mig. Hihi, bara för att man börjar närma sig 30 strecket (ok, jag har hela 4år kvar men ändå) så innebär det inte automatiskt att man blir "seriös" och "vuxen". Jag är nog tom mer barnslig nu, eller ja.. Jag är mig själv. Och skiter i vad andra tycker.. Det är inte så väsentligt. Jag lever MITT liv, inte någon annans. Och det finns faktiskt bara EN Sofie Bågenmark med blåa ögon, från Östergötland, med ett ärr i pannan från att ha skallat en högtalare och som älskar "grabbhumor". Haha, that's me alright! Oavsett som jag är 16,26 eller 56 kommer jag nog ha min galna upptåg... ;)



Det enda jag tar seriöst i livet är jobb, karriär och andra människors känslor!



Och du tjejen, du är är H Ä R L I G!

#35 - - Anonym:

vi läser ju din blogg för att vi älskar dig som du är<33

när jag är depp så läser jag din blogg och mår mycket bättre för du är en så underbar och positiv tjej^^

You go girl!

och dom där tjejerna var riktigt jävla omogna och fega!

#36 - - Elin:

Haha min kompis äter också mjöl och jag äter havre! :)

#37 - - Rooda:

Alltid samma roliga Moa ahhaha xddddd!!!!!!

#38 - - Ami:

Folk brukar få barnsligt till att låta som något dåligt. Det finns 90 åringar som är barnsliga, alla kan vara barnsliga. Att vara barnslig är ett gott tecken. Det är ett tecken på att man har sinne för humor, kan känna glädje, och att själen mår bra osv. Det är däremot något helt annat att vara omogen.



älskar din blogg kram <3

#39 - - josefin:

Ey, jag käkar oxå mjöl! :D :P

Till top