Johnny English 2

TJAAAAAAAAAAAAAAAA!

Har nyss kommit hem efter att ha vart på bio med mamma och brorsan. Vi såg på Johnny English 2 och jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra :D Satt och skrattade en massa! Snart ska jag dra iväg till Julia, jag väntar bara på att tönten Marie ska käka klart :3

Imorgon ska jag träffa Martin! :D Ska förmodligen fixa en blogg åt honom och så :D Mest av allt ser jag fram emot Torsdagen!

Måttligt glada syskon... HAHA

#1 - - C:

Hej! hoppas du skulle kunna lösa mitt problem! Jag vill ha samma hårstil som du, men vågar inte riktig. Är lite rädd för till exempel vad mina kompisar skulle säga. Min så kallade bästa vän sa att hon skulle sluta vara vän med mig om jag klippte så.Hjälp mig snälla!

#2 - - Anonym:

sjuukt fin bild, den sista :)

#3 - - Emilia:

snygg brorsa du har :D

#4 - - Emilia:

snygg brorsa du har :D

#5 - - Emma:

Riktigt snygg är du!^^

#6 - - melinda:

den filmen är asrolig!

#7 - - Ayumi:

Första gången jag ser en bild på honom... Ni inte så lika som jag trodde

#8 - - Sweet Superhero:

Fina bilder! <3 <3

#9 - - Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag:

Har läst din blogg ett tag nu !:) Jäkligt bra måste jag säga !! Men jag har en fråga ; vilket program använder du dig av när du gör blogg-designer ? :)



Stor kram på dig !

#10 - - Remmie:

Hah awesome :D <3

#11 - - Johanna:

GUD VILKEN SÖT T-SHIRT!

Vart är den ifrån!????

Kan du visa en bättre bild? :D

#12 - - Noa:

Har märkt att alla scene/emo personer har plattat hår, det är väll en del av stilen. Men kan man ha lockigt hår också? Svar gärna! :) Älskar din blogg btw, väldigt inspirerande!

#13 - - emmaa :D:

ni är ju lika! ;)

#14 - - Ellinor:

Kul! :) Söt t-shirt! ^^



Kramisar ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

#15 - - - silly dreamer:

Ja, ni såg ju verkligen jättelyckliga ut, haha.

#16 - - Lana:

Bra bild. Ni ser ut som om ni inte är särskilt mycket med varandra!

#17 - - FELICIA:

När jag var och såg Jhonny english med min kompis så somnade jag, haha ;)

#18 - - Felicia♥:

Guud va söt din lillebror är ;o

Och du med såklart^^

kram♥

#19 - - TildurHildur:

Sluta vara vacker.



En fråga: Har du ändrat sättet du sätter in ditt löshår, för ditt smälter in bättre nu, jag vet att du har klippt upp de ... men kan du inte göra ännu en video när du sätter i de? ^^ :)

#20 - - Linnea:

Vart har du köpt den där tröjan??<3

#21 - - tess:

Haha ni är jätte lika och jätte sööta tilsammans xD<3

#22 - - maria:

Sjukt fina bilder! :D

#23 - - Ida:

Vad ska du göra på torsdag? Skulle va awesome om du svarade :D (a)

#24 - - Bella:

#25 - - jenny:

Jag tyker due så bra på att blogga älskar din blogg du e verkligen BRA ses♥!!!!

#26 - - Anonym:

#27 - - Juksela , 16 år & blivande mamma:

fin blogg

#28 - - Anonym:

nice D:

Till top