#1 - - Ellen:

Okej jag har ingen favorit för alla är så jävla goda. <3

Fast kanske half baked och cockie dough, Och du är awesome.

#2 - - Nattiizen:

Cookie Dough ! :D

#3 - - angelina:

Strawberry cheesecake :D

#4 - - Malin:

Half Baked <3 <3

#5 - - Nagiisa:

Jag tycker Ben & Jerry's är helt sjukt överskattat. :C

#6 - - Remmie:

har bara smakat en pinnglass från dem D: Peanut Butter eller något x3

#7 - - emmaa:

COOOKIER DOUGH 4-EVEEER ♥

#8 - - Sanna:

Cookie dough helt klart! Dock såg jag för något år sen en annan som jag ville smaka, men kan inte komma på vad den heter.



Men kan ju inte äta glass :( Är laktosintolerant. Men ibland är det värt det att ha ont i magen ;)

#9 - - Klara:

Cookie dough! Fast den nya, Nordic

water peace, är gudomligt god med.

Är det inte typ samma som Fossil fuel

som fanns förr? Jävligt god vilket fall.

#10 - - Pettersson:

Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig testat den glassen :// (Är laktosintolerant) Äter typ bara isglassar :P

#11 - - Maggie:

Baked alaska!! :D

#12 - - AMANDA $$$$$:

hej! lottar ut en biljett för 70 kr till west coast riot i göteborg!

http://fivezeronine.blogg.se/2011/may/lottar-ut-biljett.html#comment

#13 - - Anonym:

half baked! :D

#14 - - izzy:

Strawberry Cheesecake! så himla god :)

#15 - - ina:

caramel chew chew <33333

#16 - - Malin:

mmm. baked alaska eller den med brownies :D

#17 - - Mimmi:

chocolad fudge brownie!!!!!

#18 - - cajsa:

cockie dough är awesome :'3



det är min favorit :3

#19 - - Emma:

chunky monkey! för jag älskar bananer xD<33

#20 - - EmoFjortizz:

Baked Alaska eller cookie dough! Åh B&J är sååå underbart <3

#21 - - Amanda:

Synd att de inte har alla smaker i sverige o:

Min favorit är nog cherry garcia eller half baked x)Fast, alla är goda (y)

#22 - - Felicia:

Cookie dough , strawberry cheesecake , phish food och baked alaska :)

#23 - - isabelle:

coconutterly fair är nog den godaste ! sen gillar jag phish food åxå :)

#24 - - ida:

phish food & cookie dough!!! ♥♥♥

#25 - - elenah:

chocolate fudge brownie :D

#26 - - johanna:

phish food! <3



ganska kul attt den heter phish istället för fish :D

#27 - - Emilia :):

Jag älskar Jamaican me crazy ♥ ...Och alla andra...

#28 - - A G N E S:

Half baked!!!

#29 - - Anonym:

Cookie Dough 0w0 In my ♥ ;')

#30 - - CandyyCloud:

Cookie Dough 0w0 In my ♥ ;')

#31 - - Laramore ^^:

Den där "Chocolate Fudge Brownie" eller vad den heter är sjukt god.. Men även den där "Pish Food" är riktgit god. Älskar typ alla deras glassar, så länge det är massa choklad i (a)

#32 - - Sara:

Caramel Chew Chew :'D

#33 - - Ebba:

cookie dough :D

#34 - - LisA (L):

Älskar Ben & Jerry's glass! mina absoluta favoriter är Cookie Dough & Chocolate Fudge Brownie<33

#35 - - karina:

Cookie Dough!

#36 - - Majja':

New York Super fudge chunk - dör för den alltså !

Sen är coconutterly fair och cookie dough stört goda också. Och alla andra :d

#37 - - Bella:

chocolad fudge brownie

ÄR BÄST ÄLSKAR DEN YAMMIII!!!!

#38 - - ebbaaa:

phish food ftw! <33333333333

#39 - - JenniferNilsmark:

Half baked och baked alaska är himmelska! Dock vågar jag inte prova på andra, hehe rädd att bli besviken, men troligen inte så möjligt :)

#40 - - Anonym:

Älskar den med fudge i. så underbart god.

^^ <3

#41 - - angelica*:

cookie dough, nordic water peace, fairly nuts, jaimacan me crazy och någon annan med nötter som jag inte kommer ihåg, nötterna var i allafall halva choklad... :D

#42 - - paulina:

Min favorit är phish food! Så himla god är den :-D

#43 - - paulina:

Min favorit är phish food! Så himla god är den :-D

#44 - - Wolf Girl:

Caramel Chew Chew! 8DD

#45 - - alice.:

helt klart half baked (y)

#46 - - Erika <3:

min favorit glass är nog cookie dought

#47 - - Christine:

chocolad fudge brownie in my heart! <3

#48 - - julia c::

Strawberry cheesecake och cookie dough c:

#49 - - Matilda :):

Strawberry cheeasecake och cookie dough :D , men jag ska kanske äta Baked Alaska idag <33 :)

#50 - - - melissabiebertagesson' ♥:

phish food :)<3

Till top