Imorgon blir det bio!

Imorgon kommer Calle till mig. Vi ska käka tacos och sen drar vi iväg till rigoletto för att se premiären av den amerikanska verisionen av "Låt den rätte komma in". Någon som har sett den svenska filmen? Jag såg den för första gången för någon helg sedan. Då såg jag att en kille i min skola var med i den filmen :O Haha vilket sammanträffande!



_________________________________________________________________________________

Det är så härligt med sol! När jag stod och väntade på bussen idag så svettades jag nästan ihjäl! Så varmt var det :O Skit mysigt ju :3
Jag fick dessutom en ny kompis idag! Jag satt på balkongen och då kommer det en liten svart och vit spindel krypandes. Jag gillar inte småkryp så jag försökte peta undan den med papper. Men då hoppade den jäveln :O Jäkla hoppgurka asså... det var läskigt, han hoppade ju på mig :(

#1 - - Bellih :3:

Den svenska versionen suger D:

Såg den för rätt länge sen men den är ju inte ens läskig ._.'

#2 - - Linda:

Håller med första kommentaren. Den svenska filmen är astråkig o:

#3 - - Sara:

tack för svaret :) jag vart mycket glad!:)



får jag låna en bild och visa för min frisör på dej?

(lite pinsamt att fråga ´, men jag tkr du har underbart fin frissyr)



kram<3

#4 - - Mimi:

Hoppas ni får en trevlig kväll!! ^^

Men är Låt den rätte komma in verkligen så dålig som alla säger??

Har inte sett den!

#5 - - Isabelle:

Låt den rätte komma in är bra, rätt så läskig.. Men Let me in SUGER.

#6 - - Calle:

#7 - - Mattiskungen-Julia:

Svenska vertionen äger :D Har du sett den?



Håller på att läsa den nu. Och ja.... småkryp, speciellt spindlar får mig att ryyyysa x_x

#8 - - Anonym:

den svenska verisionen är ju inte världens bästa men den är inte världens sämsta heller! men den är inte läskig eller ngt, bara så därpanikslagen i början tycker jag ^^

#9 - - Calle:

Låt den rätte komma in är ju världens bästa bok och film någonsin..

Så himla vacker historia om kärlek oavsett vad och dessutom en riktigt välgjord och extremt kvalitativt skräckfilm.

Kan säga att jag gråter typ varje gång jag ser filmen för den är så fin... liksom musiken, bildkompositionen, berättelsen, skådisarna... ALLT är så välgjort och medtagande att jag får gåshud bara jag tänker på det.

Den bevisar att Sverige är mer än Lasse Åberg komedier och dåliga deckare.

Vi kan.. och den har dessutom fått sånt genomslag i världen att jänkarna väljer att tolka berättelsen.. WOW! Säger jag bara.

#10 - - sally:

du är fin <3

#11 - - sally:

du är fin <3

#12 - - Remmie:

Hör hört bra om filmen "Låt den rätte komma in" den svenska versionen.. men har inte sätt den XD har tänkt göra det jätte många gg men har aldrig gjort det.. -.-



:3

#13 - - Anna:

Åååh varför blir du alltid så söt på bilder?!?! gaah!! ;D

#14 - - Isabella ~:

MEN GUD JAG MÅSTE SE DEN ENGELSKA!! ÄLSKAR den svenska, så underbart bra! flickan på bilden är rätt lik hon i den svenska filmen, men pojken var ju inte lik någonstans. :( ett litet -

#15 - - S O F I E♥F O T O:

Jag har sett den filmen!

Den är faktiskt jättebra!! :D



Fast lite overklig...



Kram

#16 - - amanda:

Boken ÄGER, asså allvarligt den är så sjukt bra :)

Men filmen...njaaa...

#17 - - M':

Har inte sätt den svenska verisionen. men den verkar ganska läskig. min kompis läser boken, den har f1 scary bokomslag. :oo

Fin bild på dig längst ner! :)

Ha en bra dag.

Till top