Tack för allt stöd

Först tänkte jag bara säga tack för alla fina kommentarer jag har fått. Det har hjälpt mig väldigt mycket. Det betyder att ni bryr er även fast ni inte känner mig <3 Och tack för alla tips!

Jag har bestämt mig för att det här är sista inlägget jag skriver om honom. Sen ska det inte bli fler "depp-inlägg", tråkigt att läsa ju :O Men i alla fall, jag tänkte kort berätta varför det tog slut. Han ska flytta ner till Skåne för att jobba. Det är hans planer. Han trivdes inte i stockholm. Detta kommer att ske någon gång i höst. Varför han gjorde slut nu var för att om han helt plötsligt bara ska åka sen efter några månader så har vi ju skapat ännu ett starkare band mellan varandra. Då kommer det bli jobbigare att han sticker. Så jag tycker att det var bra på ett sätt att det tog slut nu, annars hade det blivit ännu jobbigare sen. Men det är klart att det känns jobbigt att det är ett jobb som står emellan oss.. Så jag vill inte att ni ska tycka illa om honom, för han gjorde det bästa utav situationen. Kanske att vi hittar tillbaka till varandra i framtiden?

__________________________________________________________________________

Nog med det! Är det någon utav er som har spelat akinator förut? :D Jag tycker det är asroligt! Man ska tänka på en person, vem som helst. En kändis, en bloggare, en kompis, föräldrar m.m. Sen så svarar man på frågor som akinator ställer. Efter några frågor gissar han på vem det är man tänker på. Det roliga är att han oftast har rätt :D Första gången jag spelade det blev jag rädd. Jag menar hur kunde han veta på vem jag tänkte på? :O ;)


Dessutom finns jag med! Haha :D
#1 - - elwira!:

Fett coolt att du är med haha :D Spelade det för jättelänge sen, det är skitkul :D

#2 - - Linn:

Hahaha, sjukt kul ^^

#3 - - Bella:

Det där spelet är roligt hihi;)

Men det finns ett spel som heter peteransware och där kan man verkligen lura folk men man måste kunna veta hur hihi ;) jag kan!!

---------------------------------------------------

#4 - - Patricia:

haha det är fett kul men ändå fett läskigt xD

jag spelade det nyss och han gissade rätt O.O

jag ba OMFG!

haha tack för tipset :D<3

#5 - - Wilma:

Söt blogg :)

#6 - - hanna:

jag har spelat det.

#7 - - Rebecka:

Visst är det läskigt :O fattar inte hur han kan veta :O

#8 - - josephine:

finns som app också :D

#9 - - PernillaOhlsson:

Den var läskig... o.o

#10 - - Yumi:

Läskigt!!! Jag tänkte på Hatsune Miku (japansk sångerska) och akinator hade rätt!!! O_O Scary!!!

#11 - - madeleine:

jag tänkte på dig & fick fram min mamma x)

#12 - - Ayumi:

Haha spelet verkar helt sjukt xD Tack för tipset ^^

#13 - - Anonym:

Haah! Coolt. du e ju med. ;)

Älskar spelet. :D

#14 - - Ayumii:

HAHA jag tänkte på E.VIA en koreansk rappare och han hade rätt xD

#15 - - Dille:

Äh va fan! Jag tänkte på dig och fick fram rebecka ståhl

#16 - - angelica*:

Bästa spelet!



Hoppas att du mår bättre snart (:

#17 - - Anonym:

#18 - - Anonym:

#19 - - kaffehörnan:

Ops låter ej kul

Krya på dig

#20 - - Anonym:

aw

#21 - - X10:

sjukt bra namn på bloggen. :) me like.



Kolla min blogg, har en dagens blogg tävling där. :)

#22 - - Moony:

haha blev typ helt chockad när den gissade rätt o sen rätt igen .. o sen rätt igen :O men jag försökte med att hitta din blogg men den envisades om 'nothing' ..

#23 - - Emma:

glöm inte Veckans blogg som avgörs på måndag, anmäl dig i länken nedan ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-vinnare-1.html

#24 - - sandra:

Blev singel jag med för typ tre veckor sedan för han hade inte dem känslorna längre. Du vet distans på 24 mil funkar inte så bra. Men som sagt livet går vidare och man måste ta nya andetag och ge sig upp igen!

#25 - - Emma:

haha,gud vad läskigt att han vet vem man tänker på ^^,hoppas du mår bättre snart <3

#26 - - Chaylah ~ Nearly bitten, still unwritten:

Fin du är :)

#27 - - Filippa:

Fan vilket läskigt spel :O <33

Fast kul >.<

#28 - - LAURA HEJEHEHJEHJEHJEHJ:

Du är värd det bästa :)



OCH JAAA JAG HAR OCKSÅ SPELAT DET SPELET! :D DET ÄR SJUKT KUL HIHIHIHIHIHIHIH

#29 - - A sweet new blossom of humanity:

Det där spelet ser roligt ut. =)

#30 - - Anonym:

HAha jag har spelat akinator förut!!! Det är lite kostigt för jag ser inte dom nya bilderna i din lite nya header! Strange!!! Krya på dig med allt kan man väl säga antar jag!!! <3

#31 - - .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:





HAha jag har spelat akinator förut!!! Det är lite konstigt för jag ser inte dom nya bilderna i din lite nya header! Strange!!! Krya på dig med allt kan man väl säga antar jag!!! <3

#32 - - jessikaaa - FOTO:

Va gärna med i Dagens blogg som avslutas senare ikväll :) http://pphotographer.blogg.se/2011/june/you-are-cute-together.html#comment

#33 - - Hon som tkr synd om dig.:

Aw, flytta med Calle till skåne? =) Jag bor själv i skåne och min största dröm är att träffa dig ! x')

#34 - - Madeliene♥:

Förstår att det är jobbigt, men jag vet att du är stark! & även fast jag inte känner dig så tror jag på dig! & det är synd att ett jobb ska förstöra så mycket :/ <3



fin blogg föresten :)

#35 - - Ellen.:

Jag tänkte på dig. <3

Och jag fick dig i det där spelet. c:

#36 - - Louise:

haha jag gick in där nu , helt sjukt ju :o

#37 - - Anna:

Mycket tråkigt då förhållanden tar slut, främst då man hållit ihop ett tag och har hunnit bundit sina band så mkt. Minnen, vänner, familj.

Ja avstånd kan vara jobbigt. Men det funkar faktiskt bara man vill! Och orkar vill säga. OBS!! Vill absolut inte få dej att må sämre bara min "sida". Men har en man sen 2 år tillbaka i Egypten. DET är avstånd! O vi håller ff ihop! Bara få hit araben ;)

Anyway hoppas du inte tar illa upp av detta. If so, feel free to delete it ;)



Ha det gött!

Puss o kram

#38 - - Denise:

Haha åh, Akinator! Brukar sno min bästa väns mobil och spela det :D

#39 - - lisa:

hehe jag skulle testa och såå tog jag Ernst (inte för att jag går runt och tängker på erst!HAN VAR FAKTISKT PÅ TV)men han gissade på skalman!! heheh

#40 - - Anonym:

#41 - - wilma:

Oh shit ! tänkte på dig o det var rätt. Läskigt :3

#42 - - Betty:

Jag har nominerat din blogg i Veckorevyn ! <3

Älskar verkligen din blogg !!!!

#43 - - nellie:

Vill du vara med i dagens blogg? :D läs informationen på min blogg!

#44 - - Amanda:

Det var en rätt så härlig sommarkväll. Du satt ute på balkongen och hörde bilar, regn och människobabbel från våningen under. Du sträckte ut armen för att känna vattendropparna mot din solbränna . Det gjorde ont. Du ryckte åt dig armen igen och sträckte dig efter mobilen istället, som just ramlat ur fickan på shortsen. Fan. Mobilen var både ny och ömtålig.

Du ringde en kompis.

Där satt du och pratade i evigheter. Tills två händer grep tag i balkongräcket.

- men vafaan, kraxade du fram och tryckte hastigt på röd lur.



Hans hår var blött och hängde lite framför ögonen. Men hans leende avslöjade allt.

- Herregud Johan! Flämtade du. Var tvungen att ta tag i något för att inte falla ihop.



Han slängde över de långa benen så att han stod vid din sida nu.

Han slängde bort håret från ansiktet för att hälsa på dig, men håret åkte fram igen.

- hm.. Jag kanske får låna den där? Frågade han och drog lite lätt i ditt hårband som du hade på dig.

Du fick inte fram ett ord. Du ville så gärna säga något, men vad? Vart skulle du börja?



Ni omfamnade varandra. Äntligen.

Det var länge sent du fick gråta i någons famn. Men det gjorde du nu. Tårarna var för många egentligen, men Johan brydde sig inte. Utan han lät dig stå kvar tätt, tätt intill honom. Och ni släppte aldrig. <3



Här ser man hur dålig man har blivit på att inte ha skrivit berättelser på länge.



#45 - - Amanda:

Ifall du undrade, så skickade jag fel. Felfel av mig. Sorry ! ;-)

#46 - - swyls:

Sjukt nice blogg! Riktigt snygg! nominerad! <3

#47 - - Linda:

Fin blogg!

Besök gärna min: http://lindahjertzell.blogg.se

#48 - - A:

åh,vilken supergullig blogg :D

#49 - - Hannah:

Hoppas att du snart mår bättre! :) Och lycka till i framtiden, ni kanske hittar tillbaka till varann ^^

#50 - - Gaylord:

Jao, det är skit creepy. Första gången jag spelade det så blev jag nästan stumm. ;3

#51 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Åh vad kul! Måste testa akinator nu! :P

#52 - - ellen:

Hahah vad läskig den var xD

#53 - - // Johanna:

Hahha, han ställde typ över 50 frågor innan han fattade att det var Link från Zelda O_o

#54 - - Anonym:

hoppas du mår bättre :)

#55 - - Anonym:

hoppas du mår bättre :)

#56 - - NajZy♥:

Akinator eller vad han hette klarade inte minxD:)

#57 - - Mimi:

I framtiden finns det väl ingenting som hindrar dig att flytta till honom om du så vill? :)



Jag spelade det där, det var läskigt! Fast han hade fel några gånger :D

Det läskiga är att om jag tänkte på till exempel bill kaulitz så kom har denna person en tvilling? upp :O Då var det läskigt! :O

#58 - - julia:

hahah, tänkte på tonks i harry potter, hah, han gissade på.. nothing. :(

#59 - - CUPCAK3FR3AK:

Spelade det en gång och tänkte på dig men då fanns du inte med, så jag "la till" dig. :3 Vet dock inte om det var bara jag som försökte lägga till dig men det funkade i alla fall ^^

#60 - - Anonym:

Tycker man ska försöka ändå..

#61 - - MissParamore:

jag tänkte på dig, och det stog "Moa Murderess (Blogger)" läskigt O__O

#62 - - Sanna:

Att han ska flytta är ingen bra orsak. Pendlade 4 timmar c:a med tåg för att träffa min kille under nästan ett år. nu bor vi ihop, men jag ska flytta igen, så då kommer vi ha 2 timmar på tåg mellan oss...

Före det dejtade jag en kille i england, det höll inte p.g.a. avståndet utan p.g.a andra saker...



Glöm honom, han är inte värd det isf... Om man vill något så försöker man iaf... Även om det är tufft...

#63 - - Liina:

#64 - - Liina:

Haha jag fick upp dig i det där spelet xD

#65 - - Julia:

Asså shiiet, det avr fett scary! O.o

Gissar ju förtusan rätt hela tiden typ! :O

#66 - - ChrisCoryDarren:

Jag körde just nu och så tänkte jag på Chris Colfer och han hade rätt!!!

#67 - - Susanna:

nu är jag rädd :c HUUUR fan .. går det till? xD

Till top