Dagens klädsel


Linne - H&M
Kjol - Vila
Skor - Skopunkten
Halsband - Köpt i kina tror jag?
Armband - Primark i London


Har kommit till landet nu och funderar på att dra ut och åka med moppen :D Hahah sist jag körde så kraschade jag och Linnea (min kusin) in i ett träd! Hahahhaha fyfan va kul det var! Fick inte tag i handbromsen så jag råkade istället gasa mer och körde rakt in i ett träd. Hela moppen välte! Pinsamt som fan var det eftersom det gick förbi folk när vi kraschade!
#1 - - maritha:

haha, wooops! :)

inte mycket, ta de chill!

#2 - - Anonym:

Just nu kan du vinna ett valfritt smycke av mina egen designade. Titta in och var med här nu; http://fashiontwisted.com/2011/july/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

reglerna är enkla! :)

#3 - - Anonym:

feeeeeett azuuuum!

#4 - - emelie:

fett fint! :O



jag ska inte göra någonting typ :( ingen är hemma just nu

#5 - - amanda:

hur designar man en blogg??:D

tusen tack i förväg:D

#6 - - elsa:

jättefin :)

#7 - - stira:

din blogg är den bästa jag har läst :O

#8 - - Anonym:

snygga ben :3

#9 - - Anonym:

du borde bli modell!

#10 - - Jasmine:

Fin blogg!



Se vem som vann Veckans blogg och anmäl er till nästa! Ha en bra kväll!

#11 - - F:

Alla moppebarn borde ha en egen kombinationskristus!

#12 - - Jam:

Asså vafan, bli modell, kvinna. Assnygg och perfekt längd och vikt för att bli fotomodell. :3

#13 - - Johanna:

du har så sjukt snygga kläder, alltid! :3

älskar dig & din blogg! :D



En fråga också, du vet dom här "fyrkanterna"/runda sakerna du har bakom texten det står "Dagens klädsel".

Är det olika penslar som du laddat ner? eller har du "gjort dom"? :D vad heter penslarna isåfall? :

#14 - - Emma:

fiint halsband! har du varit i Kina? :O

#15 - - Anonym:

fett awesome :#

#16 - - Linda:

Åååh, vilken gullig outfit! :D



Grymt fin blogg, keep on going girl!

#17 - - Anonym:

men shit vad smal du är, värsta modellen. :O

#18 - - Cacu:

hur mycket kostade kjolen? :P

Najjsig outfiiit ;D

#19 - - Lilly:

Fina kläder ! :D

Saknar din fina scenelugg :/ </3

#20 - - linda:

söt kjol

#21 - - Lara ♥:

Himla fin outfit!

Till top