Alla dessa fakers...

Jag blir galet trött på folk som fakear mig! Jag har redan anmält 3 st fakers på ec och nu är det ännu en till! Den här gången är det någon som har anmält mig vara fejk :S Ärligt talat? Vad sitter folk och gör med på fritiden? :O Ofta att man orkar sitta och låtsas vara någon annan på internet?

Jag har alltid och kommer alltid att vara AnotherThing@EC !

Var tvungen att ladda upp bild då jag håller i en lapp så att de vet att jag inte är fejk




____________________________________________________

BTW, imorgon kommer resultatet upp på vad det är jag ska göra i nästa video :D Det kommer bli kul och spännande :D Moahaha
#1 - - Bob:

Fakerz always gonna fake. x.x

#2 - - Julle:

Hej, allt bra? :)



btw; hur orkar dom hålla på?

#3 - - ~ Alina Philosophia ~:

sv: Låter lite som om du skulle gå på droger, HAHA. C:



Btw, ja. Fakers är skitjobbiga. Och om man ändå ska fejka någon är det ju inte det allra smartaste att fejka någon som är en rätt känd bloggare, då vet ju alla att man är fake i alla fall. Smarta folk är. :C

#4 - - Anonym:

meh :O

#5 - - Anonym:

meh :O

#6 - - Sanna:

fyfan hur orkar man liksom ta ut sin tid på att fejka någon? liksom ah D: när jag såg det på ec föll jag för garv xD, så patetiskt

#7 - - Sanna:

haha när jag såg det på ec höll jag på att garva sönder, har inte dom något eget liv elr ? o.o

haha så patetiskt

#8 - - CARÅ:

Såg en på bdb som fejkade dig, så jag kommenterade att hon var fejk och länkade även hit, hon tog bort kontot direkt. Patetiska människor. :D

#9 - - sandu:

hej! följer din blogg, och vill bara säga att den är awesome :D

#10 - - sandu:

hej! följer din blogg, och vill bara säga att den är awesome :D

#11 - - Emmy:

hahahah fan va fail hon är :D

epic fail kanske? xDDD HAHHA

ditt bloggnamn är awesome till sånna här tillfällen ;)

#12 - - Emmy:

hahahah fan va fail hon är :D

epic fail kanske? xDDD HAHHA

ditt bloggnamn är awesome till sånna här tillfällen ;)

#13 - - Frida ;):

Åh va FAIL hon E!! xD Heheheheh vi alla vet att du e the one an only Moa Murderess :D

#14 - - Zabina:

Omg dör, mejla dig, du svara, dör , omg...<3

#15 - - Ninni:

Jag undrar vad de tjänar på att fakea... :S

#16 - - i i n g e t n a a m n:

när ska du färga håret blått ? :'D

#17 - - Sandra:

Dom som fejkar andra har ju F'n inget liv;x

#18 - - Anonym:

Synd. :/

#19 - - Melinda:

Jaha okej :P Ja men jag gillar att läsa gamla inlägg! :D Frästen har du facebook?

Till top