Något inte alla visste

Nu ska jag berätta något för er som inte många visste. Jag typ älskar mjöl! Det är ganska sjukt faktiskt. Jag kan sitta och äta mjöl med en sked och jag tycker det är så jävla gott :O Sitter liksom med hela mjölpåsen och äter. Haha det ser nog jävligt fail ut! Men gott som fan

Jag är nog inte normal, men det vill jag inte vara heller :D Jag vill vara annorlunda och jag älskar det :3 Borde fan ta med mig mjölpåsen och en sked och sitta oh äta mjöl på plattan och stirra elakt på alla små emos :) Fast nä, plattan är för cp barn. Me don´t like plattan människor



#1 - - Fluffpudel:

HAHA OMG MJÖL?!

#2 - - Anonym:

HAHAHHAHA fan va kul du är! xD

#3 - - Anonym:

HAHAHHAHA fan va kul du är! xD

#4 - - Eichan:

hahaha fyfan vad äckligt!

Grattis till förlovningen föresten :) <3

#5 - - Mushrooom:

Haha xD

Jaah,Jag sniffar hårspray (H) :P

#6 - - amanda Kaulitz<3:

usch vad äckligt ! HAHA.

hm.. jag tror inte jag gör någonting sånt där onormalt förutom att jag ÄLSKAR att lukta på bensin.

hähä,

#7 - - eemmaaj:

HAHAHAHAHA VA FAN? ofta det är braför magen 8)

#8 - - Malin&ronja:

vi brukar sniffa på besin, hårspray, men en sak var lite annorlunda det var att vi var hos ronja och då så skulle vi och tälta och då så åt jag en myra för 50kr, men det var ju ett tag sen ! ;)

#9 - - Anonym:

jag skedar i mig oboypulver. gudomligt gott :3

#10 - - Anna:

Hahahhaah! Jag älskar också mjöl! xD

#11 - - Elin:

Jag har ketchup på ris, kanske inte så konstigt ?

Tycker jag iaf, tycker däremot inte min pojkvän xD.

Din blogg är super btw :)

Kram

#12 - - apel:

#13 - - rosaröd ko.:

Jag gillar också mjöl! När jag lagar pannkakor brukar jag äta lite av smeten. Sen gillar jag oboypulver och kakao!

#14 - - Ida xD:

Jag ÄLSKAR att äta okokta potatisar xD Jag tycker det är jätte gott :-)

#15 - - ja det har jag!:

Ibland,eller ganska ofta,brukar jag leka att jag är ett tuggummi som stuttsar runt i en ond människas mun:D

#16 - - Moster Carro:

Ha Ha Ha, precis som jag !! jag gillar mjöl, havregryn direkt ur paketet :-) och när jag var liten så gnagde jag av det brända på tändstickorna :-) (även icke tända tändstickor åt jag upp "huvudet" på). Så var bara lugn det ligger i släkten !!

#17 - - Anonym:

Jag kollar på porr varje natt

#18 - - TheZeero:

Jag älskar att blanda mjölk med sprite ( du vet kolsyrade drickan ) XD

#19 - - eemmaaj - Sometimes I wish I could save u:

hahaha blir det inte helt torrt i munnen ? oO

#20 - - Evangeline:

Jag gillar att käka vinäger med sked....vi kanske borde bilda klubb och sitta på plattan och käka mjöl, havregryn, tändstickor och vinäger!? Någon som är med? :D

Besök min dålig-design osv blogg med lång adress!

#21 - - Cheryl Dumle ~:

jag åt korvbröd med chokladsås på innan Nutella ens blev känt x'D sen har jag suttit och knarkat hostmedicin och vitaminer och en hel tub kaviar och lite sånt när jag var liten.. XD

#22 - - Madeleine:

jag tycker oxå om mjöl! :D

och havregryn.. :]

#23 - - Anonym:

jag tycker oxå om mjöl! :D

och havregryn.. :]

#24 - - ~ Alina Philosophia ~:

Jag äter pannkakor med skinka, ost och ananas och potatisplättar med ketchup. <3

#25 - - Bob:

Jag brukar själv sitta och äta margarin, ibland med socker på också. <3

#26 - - josefine:

hej! :) jaa har en fråga , har du gjort din design själv eller har du hittat den på internett , snälla svara :p /kram josse

#27 - - Faster Carro:

Rättelse !! Jag är ju inte din moster jag är ju den där elaka fastern :-D

#28 - - Alexandra:

fin blogg! :)



en konstig sak som jag gillar är att lukta på fiskmat. tycker det luktar gott! ^^

#29 - - Emma:

ååhh jag får rysningar när jag tar i mjöl eller om nån pratar om det! :P

#30 - - Liv:

Jadu! Det finns sjukt mycket som är stort med mig, nogt som bara min familj vet är att jag kan sitta ochtugga på något utan att jag är medveten om det, som typ toffsar och pennor, Sedan ska jag hålla i någon liten sak och gå och sova med den för att ajg itne tänker på att jag håller i den. Det var bara några av det sjukt många onormala sakerna med mig xd!

#31 - - michaela:

HAHAH klockrent :D hahaha jag gör nog rätt många konstiga småsaker som är typiska för just mig, men när jag var typ 8-10 brukade jag äta torrfoder från våran katts matskål! hahaha tyckte det var asgott, men blä vad äcklig jag var xD

#32 - - AMANDAFOTO:

jag kan sitta och äta oboy xD

#33 - - c-craazy:

haha bläh :P

låter jävligt torrt ^^-

#34 - - ida lundin ♥:

åh sådär är jag med!

älskar att bara sitta och äta mjöl, min bror och mammma tycker att jag är jättekonstig, men det är ju hur gott som helst :D

#35 - - ensamkille:

haha då skulle du gilla stället jag jobbar på där har du kunnat bada i olika sorters mjöl ;)

#36 - - sandra :D:

hahaha ;) men de e som jag ja kan sitta å äta havregryn i timmar....



så sjukt gott, ja åt mjöl förut tills jag upptäckte havregryn! ;D

<3

#37 - - Mimi:

Hmm, jag kan knappt äta ett äpple normalt. Jag skalar alltid! Inte bara skalet utan jag skalar hela äpplet och äter. Sen kan jag inte stå normalt heller! Jag står liksom på sidorna på fötterna och lutar xD Vet inte om man förstår min beskrivning men det är i alla fall 2 konstiga saker jag gör :)

#38 - - Mimi:

Och jag verkligen ÄLSKAR barnmat och välling! Det är så gott!! ^^

#39 - - Filippa:

Jag älskar att äta isbitar,bara som dom är.kan äta minst 10 om dagen💗😂

Till top