Vinn hårprodukter till ett värde på 830 kr!



I denna tävling har ni chans till att vinna ett gäng riktigt bra hårprodukter till ett värde på 830 kr!

Innehållet är:
- 2 st Volume Shampoo från märket Bed Head. Det stärker skadat hår, bevarar färgen längre och ger fyllighet och volym!
- Värmeskydd från märket Redken. Produkten ger håret skydd mot värme och reducerar friktion, håret blir lent som silke, bevarar färgen och ger din frisyr ett långvarigt skydd mot luftfuktighet!
- Volympulver från märket Osis. Ger ditt hår extra volym och gör dessutom ditt hår lättare att styla!


För att vara med gör du detta:
- Gå in HÄR och gilla detta inlägg (gör du inte detta räknas din röst automatiskt bort)
- Kommentera inlägget och säg att du är med (glöm inte att skriva din mailadress om du inte har någon blogg)

- För extra chans att vinna kan du skriva om tävlingen på t.ex. facebook, dayviews, din blogg m.m. (detta är valfritt)
#1 - - julialilje.blogg.se:

Gud så söt du är!

Kram :)

#2 - - Wilma:

Jag är med :)

#3 - - jennie:

Är med :D

Ska:

Länka denna tävling i min blogg :D

Länka din tävling på fb

lännka din tävling på twitter



hoppas :D:D

#4 - - Jennifer:

Jag är med :)

#5 - - Felicia is awesome:

#6 - - V:

Okej detta har typ inget me de här inlägget å göra men ja behöver verkligen hjälp!!!! jag skulle färga håret blått, köpte en färg från manic panic den heter typ atomic turkos ele något...ja har mörkt hår så ja blekte håret en gång tills d blev typ oranget, sedan la ja i färgen i håret och det blev GRÖNT!!! ja borde ha blekt en gång till för å få d platinablont men våga inte för ville inte förstöra håret så mkt.. mEN VAFAN SKA JA GÖRA NU :( SNÄLLA hjälp mig...ja vill få det blått....ska ja bleka över mitt gröna hår? va blire för färg då... hur många ggr måste ja bleka osv.... om ditt svar är långt kan vi ta de genom mail istället då? hjälphjälp!!!!

#7 - - Felicia:

Jag är meeed :d<33

#8 - - olivia:

jag är med :)

#9 - - Nemo:

Jag är med! (:

#10 - - Solin:

Jag är med!

Har gillat ditt inlägg på bloglovin och blev nummer 6 :)

Håller tummarna, kram♥

#11 - - Julia:

Jag är med!

#12 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Jag är med :D Kramisar Carro

#13 - - Mimmi:

Jag är med :) :)

#14 - - Karolina :333:

Hej! Är med! har gillat och skrivit om de på min dayviews!! :)

( heter; Karwu ) på dayviews om du skulle behöva veta det ooo; ♥

KRAAAM.

#15 - - m:

Jag gillar jättemkt och är med! :D

#16 - - Emmiie:

Jag är med och har gillat inlägget på bloglovin:)

#17 - - Sofia:

Ja har gillat och ska skriva ett inlägg till min blogg oxå!! Så jag är med!

#18 - - Moa :):

Har gillat och är med :)

#19 - - Ida:

jag är med!

har gjort allt man måste göra och har skrivit om tävlingen här: http://idahtt.blogg.se/2011/december/ar-med.html#comment

#20 - - Felicia :):

Jag är med :D Har gillat inlägget :)

#21 - - Josefine:

Jag är med! Har gjort det obligatoriska :D

#22 - - FreakngSWEET:

Jag är meeeeeeed! :D Jag har gillat inlägget! :3

#23 - - Emma:

jag är helt klart med :D

#24 - - J O H A N N A (johannaalexis.blogg.se):

Jag är med :)

#25 - - Plinzz:

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin' och skrivit om det på facebook~

#26 - - Michelle:

Jag är med ! C:

#27 - - jenny:

ja e mee :D

#28 - - Amanda:

jag är med!!:)



länkar på facebook, dayviews, o blögga:)

#29 - - Anonym:

Jag är med, har gillat på bloglovin' :)

#30 - - Sofia Andersson:

Är med och har gillat på Bloglovin' :)

#31 - - Ida:

Jag är med! :D

#32 - - Emelie:

Jag är med! W00P W00P, nu händer de grejer 8D

#33 - - Lina:

Jag är med! Har gillat och skrivit blogginlägg om tävlingen:

http://gammalvana.blogg.se/2011/december/epicfaiil.html

#34 - - Johanna:

Jag är med!!!! :)

Har gillat och var den 30:nde som gillade! :)

Har skrivit på facebook här: http://www.facebook.com/johannastylback/posts/239969806073971



Hoppas verkligen nu! <3

#35 - - Penny:

Jag är med :D

jag har gillat, bloggat om tävlingen och länkat!

http://peennyy.blogg.se/2011/december/med-och-tavlar-d.html#comment

#36 - - Mie:

JAG ÄR MEEED!

Jag har gillat på bloglovin :D

#37 - - Saga:

Jag är med! :D

#38 - - Manda:

Jag är med c:

#39 - - Terese:

Jag är med :D

#40 - - Zara:

Jag är med ! :)

#41 - - Zara:

Jag är med ! :)

#42 - - Nessi:

Jag är med :D

#43 - - Victoriaa:

Jag är med och jag har gillat det här inlägget på bloglovin :)

#44 - - wilma:

jag är med C:::::

#45 - - Mimmi:

Jag är med & har gillat!

#46 - - jossan:

jag e meeeed ! :DD

#47 - - Moa:

Jag är med! Jag har skrivit om tävling på min blogg!

http://moaaforsberg.bloggplatsen.se/

#48 - - Bea:

Jag är med :D

#49 - - R A F A E L A ♥:

Woop woop!

Jag är med :DD!♥

hoppas på tur, wiie!

#50 - - R A F A E L A ♥:

Woop woop!

Jag är med :DD!♥

hoppas på tur, wiie!

#51 - - Juliia :):

Jag är med ! :)

#52 - - wilma:

jag är med, var 43dje som gillade :)

#53 - - Lina:

Jag är med :D

Bra tävling!

#54 - - Nesrin - Där kreativiteten tar över:

Jag är meeeed! :D

Jag har gillat och här är länken till mitt inlägg jag gjort om tävlingen:



http://fantasirik.blogg.se/2011/december/tips-pa-en-tavling.html#comment

#55 - - Mysan:

Whii, jag är med :D

#56 - - Alycia:

Jag är med!

#57 - - Todd:

men så är det ju alltid så att den som har blogg vinner.



säg nån gång nån vunnit utan att den haft blogg..

har typ gett upp! D:

#58 - - Hanna:

jag är med!! har gillat och har skrivit på bloggen att jag är med :D

#59 - - Johanna:

Jag är med <:

#60 - - Hanna-chan:

Jag är med! :D

#61 - - emma:

jag är med och tävlar, har även skrivit om din tävling i min blogg. nu får man bara hålla tumarna, behöver verkligen hårprodukter.. mitt hår är så slitet, btw älskar din blogg! :)

#62 - - Maja | Ssuperfoto:

Jag är med ! ♥

#63 - - jenniferfridaah:

jag är med ! :D

#64 - - Patricia:

Hej! Jag är med, har gillat på bloglovi'n och skrivit om tävlingen på min blogg.



http://patriciah.bloggplatsen.se/2011/12/30/6972552-tavlar-hos-epicfaiilse-9829/#kommentarer



Puss på dig! :)

#65 - - sara:

jag är med :)

#66 - - mirja (::

jag är med c: (har gillat på bloglovin)

http://mmmirja.blogg.se/2011/december/vinn-harprodukter-till-dina-fotter.html#comment

har länkat på fb också, heter Mirja Boström om du inte tror mig liksom (;

#67 - - Anna B:

Jag är supergärna med och har gillat på bloglovin

#68 - - Josse:

Jag är med! :D

#69 - - Sille-Riin:

Jag är såklart med :D



Har gillat på bloglovn!



#70 - - Julia:

Jag är med! :)

#71 - - Helén:

Jag är med och tävlar :D

#72 - - adde:

Jag har gillat och är med och tävlar;)

#73 - - ida johansson (idabambiida):

jag har gillat. kommenterar nu. OCH gjort inlägg om din blogg och tävlingen på min blogg:



http://idabambiida.blogg.se/2011/december/jag-tavlar-hos-epicfaiil.html#comment



KRAM!

#74 - - Sanna:

Jag är med och tääävlar (:

#75 - - Maja:

Jag är med :D

#76 - - Maja:

Jag är med har gillat på bloglovin' och länkat på fb :D

#77 - - Linn:

Jag är med! :)

#78 - - ellen:

jag är med o har gillat :D

#79 - - Anna Ideström:

Hej! skulle va kul om man vann detta (= är med har gillat har dock inte skrivit i bloggen för gjorde de förra gången o nepp vann inte ;)



så ja är meed =D ♥♥

#80 - - - sara:

jag är med! följer dig & har gillat inlägget på bloglovin :)

#81 - - Angelica:

Jag är med! :)



[email protected]

#82 - - margareta "usagi" edin<3:

MED c:



jag har gillat på blogglovin (:<3

jag har skrivit om din tävling på facebook :D

och snart kommer jag nog göra det på bloggen c:<3



kram

#83 - - JENNI :3:

har gillat inlägget och är självklart med! c: det skulle inte sitta fel att vinna. kram :D

#84 - - Jennu:

JAG ÄR MED! :D

#85 - - the awesomeness:

jag är meeed, har gillat på bloglovin :)

#86 - - Filippa:

Ja e me :3 <3

#87 - - Cass:

Jag är med :)

#88 - - Cacu:

Jag är med! :D

Jag har gillat inlägget på bloglovin.

Här är inlägget: http://cacu.blogg.se/2011/december/tavlar-hos-epicfaiilse.html#comment



Lycka till alla! <3

#89 - - Anna:

Jag är meeed! <3

#90 - - -Amanda- :):

jag är med :D

har gillat inlägget :D

<3

#91 - - Molly:

Jag är med! ^~^

#92 - - Nora:

Jag är med! :D

#93 - - Hannah:

Jag e med ^^

#94 - - Jullan:

jsg är med :D

#95 - - Alicia:

Jag är med!:D

Jag har gillat på bloglovin och skrivit om det på facebook! :3

#96 - - Elin :3:

mwhihih, jag har gillat bloglovin , och ska skriva om det på facebook ^^

#97 - - Molly:

Jag har gillat och är med! :D

#98 - - andrea:

jag har gillat och är med och tävlar:)

#99 - - Jessica:

Jag är med! :)

#100 - - Sachiku:

Jag är med! :3

#101 - - Frida:

Sådär då var man med och tävlar! :D

#102 - - Anneli:

1. Gillat inlägget som nr 91 :)

2. Jag är med! Supertävling!



Ha ett riktigt gott nytt år!

#103 - - Blubb:

jag har gillat o skrivitom tävlingen på både dayviews och emocore~ <3

#104 - - patricia:

Jag är med! :D har gillat på bloglovin! :D

#105 - - Lina Johansson:

Är självklart med !

mitt hår behöver all hjälp den kan få ;)



Gillat inlägget, nr 94.



Tipsat på bloggen: http://janiiil.blogspot.com/2011/12/vinn-harprodukter-till-ett-varde-av.html



GOTT NYTT ÅR :)

#106 - - Sanna.:

jag är med;d

#107 - - Sekir:

Im in!! :)

#108 - - Candycloud (Jana):

Jag är med! c:

#109 - - Linnea:

Jag är med:)

#110 - - Sansann:

Jag är med C: <3

#111 - - Caroline:

Jag är med! Skulle va grymt att vinna , mitt hår är som en rishög just nu! :d

#112 - - isabell:

klart jag är med! :D

#113 - - Felicia Lindfeldt:

Jag är såklart med <3

#114 - - Ebbahedman:

jag är med! :D

#115 - - Amme <3:

Jag är med har gillat inlägget och skrivit i min blogg , <3

#116 - - Emma Jawbreaker:

jag är med och jag har gillat!:D

#117 - - tilda:

jag är med, jag har gillat och ska sriva ett inlägg i min blogg nu! :)

#118 - - sofia:

jag är med och har gillat osv! :)

#119 - - Emi!:

jag har gillar :) är med

#120 - - Elisa:

Jag är med, och har även gillat på bloglovin :'>

/ kram, elisa ♥

#121 - - :0:

Skulle aldrig tävla om en kemikalie bomb till mitt hår. Det är som att linda in håret i bensin.

#122 - - Johanna:

Jag är med :D

#123 - - Jennifer:

Jag är med :)

#124 - - Anne♥:

Jag är med och jag har gillat på Bloglovin:D

Kram!^^

#125 - - Tina :):

Jag är sååå med :D snälla snälla snälla!

#126 - - Miranda:

Jag är med!

-Har gillat

-Jag har skrivit om det på min blogg

-Här är länken dit

http://mirandaaaa.bloggplatsen.se/2011/12/30/6974436-jag-tavlar-hos-epicfaiilse/

#127 - - <3 Loppan <3:

Jag är med :D<3

#128 - - Matilda:

Ja är med! :D har gillat inlägget :)

#129 - - Alma :):

Jag vill vara med och har gillat inlägget! :)

#130 - - Karina:

Jag är med! :D

#131 - - Fanny (foto,modeblogg):

Jag är gärna med i tävlingen. Har gjort det man skulle och skrivit ett inlägg om det på min blogg:

http://fannyuknow.blogg.se/category/allmant.html

#132 - - Line:

JAG ÄR MED :D

#133 - - alma:

Är med och har gjort ett inlägg om tävlingen :)

#134 - - Martina:

Hej jag är med jag har gjort ett inlägg om din tävling

#135 - - martina:

med. har gjort ett inlägg om din tävling

#136 - - martina:

med. har gjort ett inlägg om din tävling

#137 - - Jessika:

jag är med och har gjort ett blogg inlägg och gillat! :)



hoppas hoppas hoppas, mitt hår behöver detta xD



kram :)

#138 - - Hanna - Vardag - Foto - Stil - Knasigheter:

Jag är med och tävlar om dom coola hårprodukterna!

Har gillat på Bloglovin och Följer dig nu!

Och skrivit ett inlägg i min blogg! :):)

http://hannazwonderland.blogg.se/2011/december/med-och-tavlar-pa-epicfaiil.html#comment



GOOD LUCK MED ALLA KOMMENTARERNA! ^^

#139 - - HANNA:

jag är med!

#140 - - Ninni:

Jag har gillat och är med!

#141 - - elina (::

jag är med :D gillat på bloglovin men jag följer dej på blogkeen :)



inlägg på bloggen: http://ttthekiing.blogg.se/2011/december/va-med-och-tavla-om-harprodukter-for-upp-till.html



Och på bdb heter jag: eemmasfru

Facebook: Elina Paprikan Ådin

#142 - - corny:

Jag är med och har gillat inlägget, och här är mitt inlägg: http://cornyz.blogg.se/2011/december/tavling-harprodukter.html

:D

#143 - - Matilda:

Hoppas det var okej om jag lånade bilden där uppe :D

#144 - - linn:

Jag är med!

#145 - - Liza:

Jag är så med alltså! :D

Har gillat på bloglovin!

#146 - - Förvirrade Morsan:

Jag är med! ^_^* Har gillat på bloglovin

#147 - - Ellinor:

Jag är med! :)

#148 - - Sanna ! :D:

jag är med <3 jag delar på min blogg och facebook :)

#149 - - Emma:

jag är med! :)

#150 - - mikaela & adela:



nu har vi startat en "veckans blogg" tävling , var gärna med ! klicka bara på länken

http://twelveofivee.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment

#151 - - Emma:

Jag är med :D

#152 - - aurora -:

Jag är med och tävlar!

http://auroraaa.weebly.com/1/post/2011/12/30-dec-tvling.html

#153 - - Julia (Fotoblogg):

Jag har gillat och är med :)

#154 - - elin:

är med!:D

inlägget på min blogg:http://elinsplejs.devote.se/blogs/15354730/vinn-haarprodukter.htm#WriteComment

#155 - - Hanna Norring-Berg:

Jag är med!:D

#156 - - Mathilda:

Jag är med. :D

#157 - - Khadijo.:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455



Hoppas jag vinner. :D♥

#158 - - Khadijo.:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455



Hoppas jag vinner. :D♥

#159 - - Anonym:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455



Hoppas jag vinner. :D♥

#160 - - Khadijo.:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455



Hoppas jag vinner. :D♥

#161 - - Khadijo.:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455



Hoppas jag vinner. :D♥

#162 - - felicia:

Hej!

Jag är med och har gjort allt!

kramar felicia :)

#163 - - Maja!:

Jag är med, jag gillar inlägget och jag har skrivit om tävlingen i min blogg, länk: http://meemyandi.blogg.se/2011/december/tavling-pa-epicfaiilse.html

jag har också skrivit om den på Facebook & Dayviews! :D <3

#164 - - Amanda :):

Hej ,

jag har gillat inlägget

gjort ett inlägg på facebook+bloggen

gillat på bloglovin

ps din blogg äger !

#165 - - Nickolina:

Jag är med och tävlar. Har gillat på bloglovin, var nummer 146 som gillade (om det har någon betydelse) kram.

#166 - - Nellie:

Har lagt till dig på bloglovin, gillat ditt inlägg och skrivit om tävlingen här:http://canibal.blogg.se/2011/december/tavling-med-epicfaiil.html#comment



Älskar din blogg btw!

#167 - - Dimitra:

Med :DD

#168 - - Meliina:

nr 149! :D är meeeed :'D

[email protected]

#169 - - Belinda:

Jag är med!

Jag skulle verkligen,verkligen vilja vinna dessa prudukter eftersom jag har väldigt stor användning av dom! Jag har iallafall gillat inlägget på bloglovin och jag har också länkat din blogg och skrivit att jag är med i denna tävling på min egna blogg. Länk till inlägget är här: http://donec.blogg.se/2011/december/jag-ar-med-och-tavlar-hos.html

#170 - - Bäkka. (::

Jag är med. ^^

Laddar även upp en bild på DV.

( Jesus0fsuburbia )

#171 - - Mikaela Strömberg:

Jag är med! :D

#172 - - Isabell:

Jag är med och tävlar!! :D

#173 - - Isabelle:

OMFG, jag är med. Hårprodukteeer ~~ :D <3

#174 - - Hilda - en galen blogg:

Hej Moa!



Jag är med i tävlingen. gillade inlägget på bloglovin' och skrivit om tävlingen på min blogg! länk: http://lifeashilda.blogg.se/2011/december/ar-med-i-en-tavling-pa-epicfaiilse.html



Pussar&kramar från Hilda :-)

#175 - - Ellinor xD:

Jag är jätte gärna med och tävlar det låter grymt :)Vad snällt att du tippsar på din blogg så att fler kan ta del av tävlingen. Tack <3

#176 - - therese:

jag är med!

#177 - - Nora:

Jag är med :)

#178 - - Valentin:

jag är med :3 kan man vara det även fast man inte har blogg? Jag har skrivit min mail isf ;)



älskar din blogg!! <3

#179 - - Valentin:

jag är med :3 kan man vara det även fast man inte har blogg? Jag har skrivit min mail isf ;)



älskar din blogg!! <3

#180 - - Jasmine:

Jag är med!

Gillat och klart!

Länkar både på fb och daywiews!



Btw, din blogg e awesome!

#181 - - Emilia Hahlin:

Jag är med! :D



länkar både facebook, bloggen & dayviews.

Du är awesome! :*

#182 - - Lin:

Jag vill vara meeed! :D



Skriver på både dayviews och facebook!:D

#183 - - Emilia Hahlin:

Glömde länka inläggen.



Dayviews: http://dayviews.com/Emiliost/500287715/ är du medlem så kan du kolla, annars är gästlösenordet Justinbieber



Facebook: Emilia Hahlin



Bloggen: http://hahlin.devote.se

#184 - - Alice:

jag är med (:

#185 - - Tilda:

Jag är med! :D

#186 - - Sandra:

Jag är med (har gillat)

jag la även upp detta på bloggen: http://stuckinrealiity.blogspot.com/2011/12/wish-me-good-luck.html



Gott nytt år :)



#187 - - Disa:

Jag är med!

#188 - - Emma:

jag vill vara med :)

#189 - - yohanna:

jag är med, och jag har gillat och skrivit om de på min facebook :) hoppas ajg vinner nu för så många tävlingar jag varit med om har jag ALDRIG vunnit.. :/

#190 - - sara:

jag är med!:d:D:d:D:pPp<3PpPp:)

#191 - - Lisa:

Jag är med!

#192 - - julia:

Jag är med! :) <3

#193 - - Nadja Eriksson:

Jag är med, blev nummer hundrasjuttio som gillade på bloglovin (:

#194 - - nora:

Jag e med :)

#195 - - Antonia :3:

yäääy en tävling, håhå c:

JAG ÄR MED :D

#196 - - Thea:

Jag har gillat inlägget och är med! owo

#197 - - Isabelle:

Jag har gillat inlägget och är med i tävlingen :D

#198 - - Camilla:

Tävlar gärna!

#199 - - Sandra:

Världens häftigaste blogg har du.

Gillat har jag & jag är absolut med!

(a´

#200 - - Isabelle:

Har även skrivit om tävlingen i min blogg

#201 - - Elise:

Självklart är jag med :D

#202 - - Malvina:

ja e med

#203 - - izzi:

count me in!

här har jag skrivit om din tävling: http://fuckingparanoid.blogg.se/2011/december/enter.html

#204 - - Matilda :D:

Jag är med! :D Har gillat och följer dig på Bloglovin :)

#205 - - Karolina:

Har gillat på bloglovin' och vill självklart vara med och tävla :)

#206 - - Nora:

åhååå vad najs! ;O :D



jag är med ofc!

#207 - - Mikaela:

jag är med! Gott nytt år!

#208 - - Josefine:

Jag är med och tävlar :)

Har skrivit om det på min blogg: http://frokenjosefine.blogg.se/2011/december/tavling-om-harprodukter.html

#209 - - Anonym:

http://linnibarresjofansida.blogg.se/?tmp=31145403

jag är med o jag har skrivit det på bloggen o facebok o dw :D

#210 - - Anonym:

http://linnibarresjofansida.blogg.se/?tmp=31145403

jag är med o jag har skrivit det på bloggen o facebok o dw :D

#211 - - Lina:

Jag är med för första gången, haha! Värt att prova någon gång ju! :D

#212 - - enya<33:

jag ee med, på alla dina tvlingar typ :P



ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!<33

#213 - - Ida:

Jag är gärna med!

Gillar inlägget på bloglovin!

#214 - - Marie Thidell:

im in!

#215 - - Mirja:

Jag är med! :-)

#216 - - Amanda Andersin:

Ha en gott nytt år :)

och jag är med !

#217 - - kadde...:

Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455

Hoppas jag vinner. :D♥

#218 - - Khadijo.:

Glömde lägga till blogg och e-postadress.



Jag har gillat inlägget, skrivit ett inlägg i min blogg om tävlingen med länk. :)

Gjort ett inlägg på facebook och har det som motto på www.gosupermodel.se och gjort ett forum om det och tipsat om tävlingen. heter -ppower- där. <:

Länk till forumet : http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=3438455

Hoppas jag vinner. :D♥

#219 - - Cissi:

Jag är med :) Har gillat

#220 - - LovisaW:

är med, har skrivit på bloggen min<3 och har gillat;)

#221 - - Chibi:

Jag är meeed! Jag har gillat ditt inlägg på bloglovin och jag har länkat på en hemsida! :D

#222 - - Elina:

Blev gillare 194! Så nu är jag meeeeeeeeed!

#223 - - hannah:

Jag är med! :D

Kram

#224 - - M L I:

Jag är med :D

#225 - - Moa:

Hej!Ville bara säga att jag e med :) Och din blogg e fantastisk ;) Visat den för mina småsyrror .. Du deras nya idol <3 Kram o possar Moa c:

#226 - - Emma!:

Jag är med ^^

#227 - - Emma, samma som där över:

Har även postat att jag är med på facebook :D



Förresten jag ÄLSKAR dig och din blogg!

#228 - - Kelly Svensson:

Jag är med ! Älskar bedhead:D



Jag har gillat inlägget och Hoppas på tur =)

#229 - - Jackie H:

HejHej,

Jag är gärna med :3

Har gillat inlägget på blogl och jag har

skrivit om din tävling på min blogg som du

kan se här:

http://damndirtydolls.myshowroom.se/tavling-vinn-harprodukter/#comment

Och det kommer läggas upp automatiskt på fb.



Kram

Jackie H

#230 - - Anna:

I'M IN! :D Awesome tävling! Delar på facebook på en gång och ska blogga om tävlingen så fort jag hinner! :) Puss!

#231 - - Monia:

Jag är med! Har gillat inlägget som nr 200 på bloglovin :)



Kram

#232 - - Svartafåret:

Hehe, jag är med! :3... big lööööv till den smilisen :3 förresten, godislandet har dom choklad? c:

#233 - - Amanda:

jag är med :D

#234 - - karro:

Jag är med! :D



har skrivit inlägg på min blogg! :)

#235 - - anna:

har gillat ^^

#236 - - Stella:

hejsan :D Jag har gillat på bloglovin och min mejl är [email protected] :D / Stella^^

#237 - - Felicia:

Halloj!

Jag är med.

-Har gillat på Bloglovin

-Skrivit om det i min blogg:

http://diza.blogg.se/2012/january/epicfaiil.html#comment

-Skrivit om det på min Dv/Bdb: http://dayviews.com/#!/n4ime/500469924/



KRAM<3

#238 - - Malin:

Jag är med :D

Nummer 206 som gillar inlägget.

#239 - - Fanny:

Jag är med!

Grymt bra produkter har jag fått veta!

Särskillt om man har skadat och färgat hår like me..

#240 - - Fanny:

Glömde skriva min länk på dw!

http://dayviews.com/BATMAN1/500524444/

#241 - - andrea:

jag är med!! :)

#242 - - Karin S:

Jag vill vara med!



:)

#243 - - Clara:

Jag är med (:

#244 - - Alice:

Jag är med!!!!

#245 - - Zinar Omar:

Hejsan, jag är med! :D <3



Har gillat på Bloglovin' och skrivit om det på Tumblr :D.



http://spakuur.tumblr.com/post/15527970000/competition-swedish-followers

#246 - - Olivia Andersson:

Jag är med! :)

Blev nr 210 att gilla detta inlägg

#247 - - Linda:

jag är med :D har gillat inlägget.

Till top