Ännu en tävling inför jul!


Nu när det närmar sig jul kommer det komma en massa tävlingar här på bloggen! Nu har ni ännu en chans att vinna en goodiebag som innehåller stylingprodukter!
- Foundation, Märke: Dream Matte Mousse.
- Läppenna/Läppstift, Märke: Maxfactor Färg: 01.
- Mascara, Märke: Maybelline Great lash.
- Svart ögonskugga från Make up store.
- Värmeskydd till håret, Märke: Syoss

För att vara med gör du detta:
- Gå in HÄR och gilla detta inlägg (gör du inte detta räknas din röst automatiskt bort)
- Kommentera inlägget att du är med (glöm inte att skriva din mailadress)

- För extra chans att vinna kan du skriva om tävlingen på t.ex. facebook, dayviews, din blogg m.m. (detta är valfritt)
#1 - - Remmie:

Jag är gärna med :33

Gillar inlägget snart.. min dator är seg <.< <3

#2 - - Sofia:

Jag är med!! Har gillat o tänkte lägga ut den på FB

#3 - - Monia - 86 dagar kvar till bf! <3:

Jag är med! Har gillat inlägget som nr 2 :)



Hoppas på tur!



kram [email protected]

#4 - - andrea:

jag är med och tävlar och jag har gillat inlägget på blogglovin!:)

#5 - - Louise:

Jag e med och jag har gillat :)

#6 - - ida:

#7 - - ida:

jag är med & tävlar! :)

#8 - - Emma:

Jag är med och gilla.

#9 - - Julia:

Jag är med! c:

#10 - - Nellie:

Jag är med! :D

#11 - - Malin:

Är med och tävlar:) Gillade ditt inlägg som nummer 9!

#12 - - Elin S:

Jag ää med :D

#13 - - Julia!:

Gillade som nummer 10 och är med och tävlar! Hoppas man vinner, kommer inte ha så mycket pengar till smink när bebisen kommer så!

#14 - - Johanna:

JAG ÄR MED!

Har gillat och skrivit om tävlingen på min facebook!



Här är länken till inlägget på fb: http://www.facebook.com/johannastylback/posts/176671319096027 :)



HOPPAS JAG VINNER NU!!!!!

#15 - - Johanna:

JAG ÄR MED!

Har gillat och skrivit om tävlingen på min facebook!



Här är länken till inlägget på fb: http://www.facebook.com/johannastylback/posts/176671319096027 :)



HOPPAS JAG VINNER NU!!!!!

#16 - - Julia:

Jag har gillat inlägget som nummer 13 har även gjort ett inlägg på min blogg!



http://juliiasjoberg.blogg.se/2011/december/tavlar-klicka.html#comment

#17 - - Klara:

Jag är med. Och har gillat!

#18 - - Anonym:

jag äe meed! :DD

#19 - - Linn :3:

eehh...Oj råka klicka på enter i förra kommentaren :P Men jag äe meed :DD

#20 - - patricia:

Jag är med! Jag har gillat ^^

#21 - - Nadia:

Jag är med! :)

#22 - - Elin:

åååh, jag vill HAAAAAAA!!! hihih, snälla låt mig vinna bara för jag är snel heeest!

#23 - - Denise:

Jag är med! :)

#24 - - madelene:

Jag är med och tävlar! :D har gillat och har länkat på min blogg här: http://mjtavlar.blogg.se/2011/december/vinn-goodiebag-1.html#comment

#25 - - Felicia:

Jag är med :D

#26 - - Moa Lindman:

Jag är meeed! :D

Gillat inlägget på bloglovin.

kraaam<3

#27 - - iingetnaamn:

jag är med (:

[email protected]

#28 - - Sofia Andersson:

Är med, har gillat :)

#29 - - celine:

jag är med och har gillat inlägget :D

#30 - - emma♥:

Jaaaaag är med!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



#31 - - Fina:

Jag är med :3

#32 - - Förvirrade Morsan:

Jag är med!

#33 - - Blubb:

Jag har gillat ^^

#34 - - My Hall Hansson:

Jag är med :D

#35 - - Mikaela Strömberg:

Jag är med! :)

#36 - - Isabelle:

Jag är med och har gillat inlägget :)

#37 - - Josefine Häggkvist:

sådärja, nu är jag också med & tävlar!

#38 - - Lili:

Jag är gärna med.

gillat inlägget på bloglovin som nr34.

Hoppas på tur!

#39 - - amanda:

jag gillar och vill vara med och tävla :D

kram

#40 - - ellen:

jag är med o har gillat :)

#41 - - bex:

jag vill vara med :) Har gillat det och så!

#42 - - hannah:

jag är med! :)

Kram

#43 - - Isabelle:

Jag har gillat på bloglovin och är med o tävlar :)

#44 - - EllenMai:

Är med!

#45 - - adde:

Är med och tävlar:D och har gillat;)

#46 - - Angelica:

Jag är med! :)

#47 - - Tilde Andersson:

Jag är med :D jag har gillat och har skrivit om tävlingen på facebook! :-)

#48 - - Nina:

Jag är med

http://sweetcandybar.blogg.se/?tmp=08100652

är ett inlägg jag gjort om de :) Gillat också på bloglovin. Ha en bra dag! //Nina

#49 - - Nina:

http://sweetcandybar.blogg.se/2011/december/epicfaiilse.html#comment

Menar jag ;) tror det är rätt, //Nina

#50 - - Nathalie:

jag är med och tävlar!:D

#51 - - aurora:

Jag är med! Har gillat på bloglovin' och tänkte lägga upp en bild på min blogg (:

#52 - - Lizziie:

Jag är meeeeee ^_^

#53 - - jenny:

är med :)

#54 - - Love:

Jag är med!

Har gillat inlägget på bloglovin.

#55 - - Nicco:

Jag är med och har gillat på bloglovin :)

#56 - - Miriam:

Jag är med och skrivit på min blogg om tävlingen :D http://failerfreak.blogg.se/

#57 - - Moa:

Jag blev nummer 53 att gilla inlägget på bloglovin!

Lånade även bilden och skrev ett inlägg om det på min blogg!

http://batmoa.blogspot.com/2011/12/goodiebag.html

#58 - - alexandra:

Jag är med :D har gillat ;)<3

#59 - - Maja:

Jag har gillat, blev nummer 55, så jag är med! :)

#60 - - Sofia Svärd:

Jag gillar och är med! :D

#61 - - Candycloud (Jana):

Jag är med :3 Azum goodiebag ju! c: Min snela hest är också intresserad ^-^



//Candycloud

#62 - - Maanda:

Jag är med och tävlar!

har gillat detta och hoppas verkligen att jag kommer vinna!

fixar ett inlägg i bloggen oxå! :D

hare bäst!

#63 - - jessika:

jag är med och har gillat!

har skrivit om tävlingen på facebook där jag heter: Jessika Karppinen!

#64 - - Penny:

Jag är med och jag har gjort allt man ska :D

har även länkat hit & direkt till tävlingen på min blogg! :D

http://peennyy.blogg.se/2011/december/var-med-ni-ocksa-d.html#comment



kram Penny (:

#65 - - yasmine modell mamma och fru:

Jag är med ! har gillat inlägget .

vilken kanon bra tävling kraam

#66 - - Rebecka:

jag är med och tävlar, har gillat :)

#67 - - Louise:

Jag är gärna med och tävlar! :)

#68 - - ida - konst:

gillat som nr 63!

E med o tävlar :D !

#69 - - Sandra:

Jag är med! Gillade inlägget som nr 64. :)

#70 - - emma:

såklart har jag gillat och är med! :D kram

#71 - - Isa:

Är jättegärna med och tävlar, superfina saker! Jag har gillat inlägget :)

#72 - - Zara:

Jag är med och har även gillat inlägget :)

#73 - - johanna-kalle:

jag är med! :D

http://johanna-kalle.blogspot.com/2011/12/blog-post_08.html

#74 - - Amanda:

jag är med och har gillat på bloglovin och här ät mitt inlägg: http://mandous.myshowroom.se/epicfaiil/

hoppas du har en bra dag :)♥

#75 - - Olivia Mattson:

jag är med och har gillat inlägget :D

#76 - - Emma:

jag är med^^

#77 - - Emilia:

Har gillat och vill vara med och tävla :)

#78 - - Helena:

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin, och jag har länkat detta inlägg här:

http://helenaohlund.blogg.se/2011/december/taaavliiing.html#comment



Hoppas det är okej att jag lånade bilden :)

#79 - - Linea:

Halllååå, jag är meeeeeeed!!!!

#80 - - Tova:

jag har gillat, so I´m in!

#81 - - Julia:

Jag har gillat och skrivit på min Daywiews :)

#82 - - ff:

#83 - - Alva:

Jag är med :D

Puss<'3

#84 - - Nathalie:

Har gillat och är med :)

#85 - - Anonym:

JAAG är med :D och har gillat! nr 80

#86 - - pessys:

Hooppas du får en härlig dag fina du! :D Du har en sjukt fin blogg! Kram

#87 - - Jennie C:

Har gillat och är självklart med :) Dock brukar jag aldrig ha tur med tävlingar, men håller tummarna..

#88 - - pessys:

Hooppas du får en härlig dag fina du! :D Du har en sjukt fin blogg! Kram

#89 - - pippi:

booh, jag är med! har gillat o skrev på fejsbok :D

#90 - - Becca:

jag är med och tävlar :D

#91 - - Ebba:

Jag är med och har gillat på bloglovin' :D

#92 - - Sanna:

Jag är med och har gillat på bloglovin!!!!

#93 - - LovisaW:

jag är med!

#94 - - Linn:

Jag är med ! :D

Har gillat på bloglovin :)

#95 - - Jennie:

älskar din blogg, due as cool, e med! <3 :3

#96 - - mikaela:

jag är med! haar gillat:D

#97 - - m:

Jag har gillat och är såklart med! :D

#98 - - erica:

jag är med och tävlar^^

Din blogg är fett åzum, hur kommer du på så bra saker att skriva om? :O

#99 - - Caroline Olsson - carowski:

Im in! Och jag har gillat inlägget!

#100 - - Josefine:

Jag är med! :)

#101 - - lovisa:

jag är med och har gillat:)

#102 - - LAIMA LAITINEN ~:

Har gillat inlägget och då är jag ju självklart med.. haha :3

#103 - - Corny:

Är med och har gillat :D

#104 - - Sofia - JULKALENDER!:

är med och följer dig också :D

#105 - - Hanna:

Jag är med! Jag var den 96:e som gillade på bloglovin! :)

#106 - - Claudia:

Är med och tävlar! :D



Gillat inlägget på bloglovin, 96:e person!

#107 - - Anna:

Jag är med, och skrev på min facebook :)

#108 - - Paula:

Jag är med! <3

#109 - - anna L:

Klart jag är med och gillar på bloglovin

#110 - - Angelika:

Jag har gillat, och skrivit ett inlägg om din tävling i min blogg för en liten extra putt för o vinna! ^^

Blogg inlägget: http://angelikaasplund.myshowroom.se/vinn-goodiebag/

#111 - - Kexet:

Jag är med och följer din blogg nu har även skrivit om det på facebook :)

#112 - - Rafaela ♥:

Jag är med :D!

Har gjort allt man ska + tipsade om tävlingen för alla mina vänner på facebook!

Skulle vara en perfekt julklapp till mig själv, efter det värsta året i mitt liv längtar jag efter 2012,nytt år & nya tag. Med detta smink skulle jag ju se snygg ut också! Gosh ♥

Kram!

#113 - - Anna-Maria:

Jag är med

#114 - - sara:

lovely!! är med, blev nr 105 som gillade på bloglovin' :)

#115 - - Emma:

Jag vill också vara meed!

:D

#116 - - Felicia is awesome:

Hihi jag är med ^__^ <3

#117 - - Linn:

Jag är med! :D

#118 - - sanna hedman:

jag är med! :D <3

#119 - - Felicia :):

Jag är med :D

#120 - - ester:

JAG ÄR MED! :D ♥

#121 - - Nina♡:

Åh, jag måste ha nytt smink!! Jag är med! :D

#122 - - Rebecka:

jag är med! blev nr 112 som gillade inlägget på bloglovin' :)

#123 - - Jejjeh:

Jag vill vara med :] har gillat!

#124 - - Jejjeh:

Jag är med! har gillat! :]

#125 - - Lia:

Är med :D Har gillat!

Du är awesome Moa <3

#126 - - Heidi:

Jag är med!! :)

#127 - - Ellinor:

jag är med!:)

#128 - - Linn:

åhhh, jag är med! :D

#129 - - nicole:

hejhej

jag är med och tävlar :D

har gillat och skrivit på bloggen.



kram

#130 - - Julia:

Jag är med! Har gillat inlägget =)

#131 - - Lisa:

Med och gillat! :3

#132 - - Johanna:

jag är med

#133 - - Michan- Beauty by M:

Har gillat inlägget så jag är med :)

#134 - - Marie Thidell:

Jag är med! :D sakerna är EXAKT vad jag behöver innan jul! :)

#135 - - Erre♥:

Jag är med :3

#136 - - E M E L I E :):

Jag är med! :)

#137 - - Linnea Matros:

Jag är med! :)

Har gillat inlägget på bloglovin och spridit på dayviews! :]

#138 - - Linda:

Jag är med :)

#139 - - amanda :)):

jag e med:)

#140 - - Emelie =):

Är mee! :)

#141 - - Theresa:

gillar och är med :)

#142 - - Anna:

Jag har gillat och är med :)

#143 - - Amanda De Vil:

Gillat och kommer lägga upp på facebook :) kram

#144 - - Patricia:

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovi'n och gillat dig på facebook (Heter Ity Larsson där.)

Puss på dig! :D

#145 - - Vickan:

Heeyy, hade vart feting nice om jag fick vinna. Just de saker jag behöver. Eller mest foundation och heating protect spray. Hade vart underbart att få det då jag är jäkligt fattig :(

#146 - - Lina:

Jag är med :) Har gillat inlägget på bloglovin och delat tävlingen på min blogg! :) kram ^^

#147 - - Emelie Marinder :D:

Har gillar och jag är med :DD Ska skriva om det på bdb nu ;)

#148 - - Sanna:

Har gillat & ska dela tävlingen på min blogg :D

Hoppas bara på den mesta turen nu ^^

#149 - - Emelie Marinder :D:

Heter DropDeadOwO på bdb btw

#150 - - Inger:

Är med :) har gillat

#151 - - Antonia :3:

gillat och jag är såklart med! :D

#152 - - Josefina:

Har gillat & ska dela tävlingen på min blogg :D

#153 - - CherryCheek:

I'm in!

#154 - - Hedduuur 8D:

JAG ÄR MED

#155 - - skövdebo;):

JAG ÄR MED:DDDDD

#156 - - Få fler läsare till bloggen - Tjäna pengar.:

Få fler besökare till bloggen med en Dagens Fråga APP på votefy.se. När du gör en omröstning/fråga på votefy.se kan du även få 100-tals nya besökare om frågan blir populär. Nu kan du enkelt få svar på vilken tröja som är snyggast t.ex. utan att någon ska behöva kommentera.



Har din blogg många besökare kan du även få betalt för att använda votefy. Skicka intresseanmälan till: [email protected]



Votefy.se – Skapa professionella omröstningar, undersökningar och frågor till din blogg helt gratis och superenkelt. http://votefy.se/

#157 - - Belinda:

JAG ÄR MED! :D

Har gillat inlägget :)

#158 - - Anja:

Jag är med! :)

#159 - - Emma (cookie):

im med!



[email protected]

#160 - - Jenni :3:

omg, awesome tävling! :D är med, har gillat. kram! <;

#161 - - sofia :):

jag är med :D

#162 - - Julia:

Jag har gillat och är med och tävlar ! :)

#163 - - linda:

jag är med och tävlar, har gillat på bloglovin!

#164 - - Angelica:

Jag är med! :D

#165 - - ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

Blev nummer 152 som gillade :)

Är med!

#166 - - Isabell:

Jag är med och tävlar och gillade inlägget! :3

#167 - - jenny <3:

jag är med! har gillat inlägget! :D

#168 - - Sanna.:

JAG ÄR MED ;D

å jag har gillar inlägget ;)

#169 - - julia karlsson:

jag är med och har gillat inlägget :D

ha en bra dag kära du! :)

måste bara säga aaaweeeesoome hair! :D

#170 - - Lina:

jag är med :)

#171 - - josey:

hihi ja är med(= älskar din blogg puss !

#172 - - Ebba:

Jag är med :D

#173 - - Sanna:

med! ;)

#174 - - Enya<33:

jag e med, har gillat inlägget med :PP haha. älskar din blogg den är bäst i världen!

hade inte klarat mej utan den :DDDD

#175 - - Sofie:

Är med och har gillat inlägget på bloglovin!

Skrev även om det på min blogg: http://dropthisdead.blogg.se/2011/december/tavling-epicfaiilse.html#comment



:)))

#176 - - Anonym:

Jag är med ^.^

http://www.facebook.com/profile.php?id=1240372538 länkat !!

http://dayviews.com/#!/fanniewigren/499457652/ och här ^^

#177 - - josefine:

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin :)

#178 - - Ellen - Teckningar och trams:

Jag har gillat inlägget och är med! :)

#179 - - Johanna:

Jag är med (och har gillat inlägget) :D

#180 - - Moa:

Orka hitta på nån bra förklaring för att vinna -.-

Är iaf me :3

#181 - - Linda:

jag är med & gillat:D

#182 - - Malvina:

Ja e me!

Jag har gillat på bloglovin' och här är en länk till mitt inlägg http://kyoko.devote.se/blogs/14696097/jag-aer-med-och-taevlar-hos-epicfaiilse.htm#WriteComment

#183 - - Emma:

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Jag har gillar och jag var nr 169 som gillade :)

#184 - - Filippa L:

Jag är med!:D

#185 - - Hannah:

Jag är med, har gillat också :'3

#186 - - Amanda Andersin:

Hoppas på vinst denna gång :D jag är med

#187 - - Jonna Peltokangas:

Jag är med!

#188 - - Stella:

Jag är med och har gjort allt! :)



Inlägg: http://stellasecrets.devote.se/blogs/14696958/taevlar-igen-.htm

#189 - - Bella:

Jag är med!!

#190 - - brownie:

Jag är gillat och är med! :)

#191 - - Hedda:

har gillar på blogloooooovin heheheh är meeed :>>>>>> hehehe kram

#192 - - michelle bergström.:

Jag är med och jag har gillat på bloglovin.

#193 - - lovisa:

I'M IN!! :D

#194 - - Anna Pettersson:

Jag är med :) <3

#195 - - Pia:

Nu tävlar jag! ;:D

#196 - - Pia:

Nu tävlar jag! ;:D

#197 - - Hanna:

Jag är med :D

#198 - - Attisen:

Jag är med :)

#199 - - Annie:

Jag är med ;P

#200 - - Anna:

Jag är med! Håller tummarna!

Här är mitt inlägg där jag berättar att jag är med i tävlingen: http://enligtmyself.blogg.se/2011/december/tavling-hos-epicfaiilse.html#comment

#201 - - Nora:

Jag är med, har gillat! :)

#202 - - moa:

ÅH, vilken grym möjlighet! Jag är gärna med!

Och jag har gillat detta på bloglovin! :)



Nu håller jag tummarna!

#203 - - Amanda:

jag gillade (på bloglovin)! :) och så skrev jag på facebook.

Nu hoppas jag på att vinna, har varit med i flera tävlingar och aldrig vunnit! :( det är synd, men så är det ju.

#204 - - Sara:

Jag är såå gärna med och tävlar! Har gillat inlägget!



Ha det såå braaaaaa!

#205 - - Jasse:

Jag är med och gillade, lägger in på fb =)

#206 - - Emelie:

Jag är med och jag har gillat inlägget på bloglovin :)

#207 - - jenny:

Jag är med och jag har gillat! :)

#208 - - Ellinor:

OMG! Jag är med! skulle bli överlycklig om jag vann allt det där! <3 Har gillat på bloglovin och blev nr 171 :D Hoppas verkligen att jag vinner nu, har aldrig vunnit någon tävling förut, så detta kanske blir min första? :P

#209 - - Netti:

Jag är naturligtvis med! :) Jag har gillat på Bloglovin'. Och jag tänker tipsa på min blogg om tävlingen, och tipsa om den på FB också :)



Önskar vinnaren ett jätte stort grattis!



//Netti

#210 - - Linda:

Jag är med ^^

#211 - - Nora:

Jag är med! Jag har gillat på bloglovin' :D

#212 - - Netti:

Hihihih.. jag råkade skriva fel bloggadress :O Men iaf den rätta nu tror jag ;D



//Netti

#213 - - Malin :):

Jag är med! :D

#214 - - TS - Foto&Teckning:

Jag har gillat och är med :)

#215 - - Lina Johansson:

Klart jag är med !



Gillar inlägget, nr 200 :)

#216 - - emma:

har gillat och skrivit ett inlägg på min blogg :) nu får jag hoppas på det bästa, behöver verkligen nytt smink och sånt, skulle vara jättekul att vinna :) !! btw, jag verkligen älskar din blogg, den är bäst! <3

#217 - - Olivia:

JAG ÄR MED!! :D

#218 - - Pauline:

Jag är med!

#219 - - Karolina:

Jag är med ;)

Har gillat!

#220 - - elin:

är med!:D

har skrivit på bloggen ;)

http://www.elinsplejs.devote.se/blogs/14699738/vinn-en-goodiebag.htm#WriteComment

#221 - - madde:

Jag är med! Har gillat :D

#222 - - Sara:

Gillade som nummer 205 :)

nu håller jag bara tummarna, kram!

#223 - - Matilda ♥:

Jag är med!

#224 - - Vendela:

Är med och har gillat! :)

#225 - - Elisa:

Deltar gärna, och har gillat på bloglovin med! ♥

Lycka till, till mig och alla deltagande :'D

#226 - - Lina:

jag är med!

#227 - - Eira:

Jag är med ! :D

#228 - - Malou:

jag är lätt med !!! :D<3

#229 - - Johanna:

har gillat och är med!:)

#230 - - Elin, Albin & Ellas mamma:

Jag är med och har gillat.

#231 - - Mille:

Med! ;D Hoppas jag vinner!

#232 - - Noraahh:

Jag är med! <3

#233 - - Sara:

Jag är med!

http://goodlife.devote.se/blogs/14703223/goodiebag.htm

#234 - - Erika:

Jag är med och gillar inlägget! :D

#235 - - Camilla:

Jag är med och har gillat inlägget! :)

#236 - - olivia:

jag är med :)

#237 - - Johanna:

I'm in! :D

#238 - - Hanna-chan:

Jag är med!

#239 - - Katarina:

åhh... hoppas man vinner.

är med btw <3 Fin blogg.

#240 - - cecilia:

Haha , det är lite komiskt detta.. Min kompis har allt förutom läppstiftet på sin önskelista! Skulle nog ge bort denna goodiebagen till henne och behålla läppstiftet! I want it sooo bad ! Älskar verkligen det läppstiftet! It's the "one" for me!

#241 - - Loova:

jag är med =D

#242 - - Elsa:

Jag är med! :)

#243 - - Gabriella:

Jag är med! :D

#244 - - Elsa:

Jag är med igen xP glömde skriva min mailadress (;

#245 - - Emmis:

Nu är jag med i din finurliga tävling, jag skrev även det i min skojjsiga blogg ;P hehe :D



Hejdå/hoppas på tur nu då!,;)

#246 - - johanna:

jag är med!!:D

#247 - - tess:

Hej, har gillat, är med :3<3

#248 - - vendela - fotoblogg:

jag är med och har gillat!

#249 - - Thea:

Hejhopp.. orka inte skriva någon roman så aa,, jag är med c:

#250 - - stina:

Ja, jag är med och tävlar :) Hoppas turen är med mig den här gången. Har gillat på bloglovin :)

#251 - - Epicmonster:

Ja e me :D Ja har gillat oxå ;P <3

#252 - - Emelie , EMMIQ - Frisör & Vardag:

Jag är med i tävlingen !! :) Jag har gillat inlägget !

#253 - - ida johansson:

JAG ÄR MED. gör fan vad som helst för att vinna :o

#254 - - Manda:

Jag är med!♥

#255 - - Frida lindbäck:

jag är med!<3 jag har länkat tävlingen på min blogg och facebook!!

http://fridalindback.myshowroom.se/epicfaiil-se/

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000442215763



#256 - - Emilia:

OH! Jag är med, så himla behövligt :D



Jag har gillat också :)

#257 - - Maja Lovén:

Jag är med!

#258 - - Maja Lovén:

Jag är med!

#259 - - Anna Ideström:

ja äe me o ja har skrivit på bloggen :))



#260 - - Viktoria Fagervall:

Jag är med! :)

#261 - - rebecca:

jag är med :))

#262 - - Anette:

Skulle behöva lite hjälp för att snygga till mig till jul så jag vill gärna vara med och tävla ;-)!



Gillar på Bloglovin' som nr 241.



Kram från Anette

#263 - - Nathalie:

Gillat och ska skriva på bloggen så fort jag har tillfälle! :)

Din blod är grymt Epic =3

#264 - - Amanda:

jag är med! :D

#265 - - Josefine:

Jag är med! :)

#266 - - <3 Loppan <3:

Hej jag har gillat :)

Nu kommenterar jag xP

Och jag ska lägga upp länken på fb,bdb och min blogg :) OM du vill se bevis heter jag loppantessan på bdb och min blogg är ju länken :P

#267 - - Madelene:

Jag är med, har gillat inlägget blev nummer. 246 :)

#268 - - marie:

Jag är med :) gör ett tävlingsförsök hos dig och se om man har nån tur, testat på mååååånga tävlingar nu på nätet, men ingen lycka än.

#269 - - Annely Nordlund:

är med, blev 247 :)

#270 - - annica L:

Gillat inlägget på bloglovin och hoppas att jag vinner! :)

#271 - - Candycloud (Jana):

PS. Glömde säga att jag gillade också ^-^ Så hoppas att mumin inte kommer och tar mig :o och att jag istället kommer till godislandet!

#272 - - LJ photos&texts:

Jag är mer än gärna med, och jag var nummer 250 som gillade :)

#273 - - pessys:

Vad händer hos dig just nu? :D

Kramisar på fina dig!

#274 - - Karro:

Jag är med :)

#275 - - Minna ♥:

Jag är med! :D

Och har gillat på bloglovin & gjort inlägg på min blogg :)

länk till blogginlägget: http://mawr.myshowroom.se/tavling-hos-epicfaiil-blogg-se/#comment

ciaooo ♥

#276 - - Linn:

Jag är gärna med!

#277 - - Nadja:

Jag är med och jag har gillat! :D Jag var den 256e som gillade.

#278 - - Marie Andersson:

jag är med! :) jag har gillat och ska strax skriva om tävlingen på bdb! Där jag har mest bevakningar :') Kram! <3

#279 - - Bubblan:

Jag är med :)

#280 - - Linda:

Jag är med och tävlar. Har gillat detta inlägg på Bloglovin samt gjort ett inlägg om det i min blogg.

Inlägget hittar du här: http://exorciqas.blogg.se/2011/december/jag-ar-med-och-tavlar.html

#281 - - Linda:

Råkade visst skriva fel länk till min blogg. URL:en nedan är rätt.

#282 - - erika:

ÅÅååh vilken bra goodiebag! En väldigt välbehövlig en för mig skulle jag vilja säga! :) Har gillat på bloglovin och är med och tävlar. HOPPAS! :)

#283 - - alice:

Jag skulle behöva något för att bli fin. Och äger inte mirakelmedicin. Lite täckande färg i mitt ansikte skulle jag vilja ha. Då passar dessa saker väldigt bra.

Jag kan använda det som bas, och allt som tidigare sas. Är bara ett minne blott för jag skulle kunna bli en vackrare sort.



Slulle vara riktigt kul att vinna! Har gillat på bloglovin (nr 260) och har även gjort ett inlägg på min blogg http://alicegranat.blogg.se/tavlingar/2011/december/annu-en-tavling-infor-jul.html#comment. Håller mina tummar nu för att jag ska vinna! :)

#284 - - Linnea:

Jag är med!

#285 - - Cecillia:

Jag är med och tävlar! Har gillat, kommenterat (såklart) och skrivit på min blogg att jag är med i tävlignen!

#286 - - Louise:

Jag är med!

#287 - - Moa:

Jag är med!! :D

#288 - - Veronika:

Jag är med :Dhar reklamerat på bloggen ;)

#289 - - Elsa :):

HEJ! :D Har gillat och är med! :)

#290 - - Netti:

Jag har gillat och jag är med i tävlingen! ♥

#291 - - Liza★:

JAG ÄR MED OCH HAR GILLAT! :D

#292 - - Majken:

jag är med och tävlar!

#293 - - emma:):

jag är med och tävlar :D:D

#294 - - Eva la diva:

Jag är med! =)

Btw, har gillat inlägget via bloglovin.

#295 - - Vilma:

Jag är med ! :D

#296 - - millie:

Vill absolut vara med, jag vart den 172 som gillade inlägget :)

#297 - - Vilma:

Jag har skrivit på min blogg. Försöker vinna julklapp till min storasyster , jag har inte råd att köpa själv..

#298 - - Terese ♥:

Hej sötiz! Vill sjukt gärna vinna! Skulle betyda guld asså!



Har gjort allt! Jag var nr 274 på bloglovin (jag följer även din blogg där)



Har länkt din blogg på min fb, så hoppas på tur, hare bra, puss å hej ^^ ♥

#299 - - leelarsson:

jag är med! har gillat (nummer 275) och skrivit om här: http://lelleees.blogg.se/2011/december/jag-ar-med-och-tavlar.html#comment

kram :)

#300 - - elin:

jag är med :)

#301 - - alVA thelin:

Jag har gillat och hoppas jag vinner :)



Kram :)

#302 - - alva thelin:

Jag har gillat och hoppas jag vinner :)



jag har också delat på facebook , daywievs och bloggen :)



kram :D

#303 - - Ellen:

Jag är helt klart med och tävlar om detta übergoa inlägget ;)

#304 - - julia.:

jag är med, har gillat på bloglovin!

och skrivit ett inlägg på min blogg: http://byjuliaaa.devote.se/blogs/14725739/taevling-igen.htm#WriteComment

ha en bra fredag fina du!

#305 - - Olivia:

Jag är med och tävlar! : D

Har även skrivit om tävlingen på min blogg : )

#306 - - Tove:

Jag är med, har gillat på bloglovin och ska dela det vidare! :)

#307 - - Daniela:

Jag har gillat på bloglovin och skrivit ett inlägg i min blogg och jag är meed :))

#308 - - sindy:

jag är med får jag den snälla

#309 - - LoLo:

VÄLJ MIG VÄLJ MIG VÄLJ MIG! <3 LÖÖV YAAA ( skulle gilla dig ännu mer om jag vann XD)

#310 - - Eira:

Jag har gjort allt ! Hoppas jag vinner ! Skulle bli överlyklig då!

Din blogg är så awesooome

#311 - - Elin:

jag är med! har gillat inlägget :)

#312 - - Nora:

Jag e med och gillat ^^

#313 - - Jessica:

Jag är med! :)

#314 - - Mira:

#315 - - Mira:

jag är med! :)

#316 - - Olivia:

Jag är med :D

#317 - - Mathilda Hallberg:

Jag är gärna med och tävlar, kan ju vara bra att ha lite nyheter i sminkvägen :)

#318 - - Cissi:

Jag är med har gillat och ska skriva om den på min blogg

#319 - - Maia:

Jag är med! :)

#320 - - Lin:

JAAG VILL VARA MED! :D

#321 - - celina:

JAG ÄR MED!!! :D



skrev ett blogginlägg oxå^^

http://celinaask.blogg.se/2011/december/wwwepicfaiilse.html



wiiiiehooo hoppashoppashoppas! :D

#322 - - Lena:

Gillade på bloglovin, tyvärr vet jag inte vilket nummer eftersom jag gillade direkt på din blogg :) Iaf, jag är med! :)

#323 - - julia:

jag är med, jag tog inte in den på någon sida eller så men hoppas de får duga, jag vill verkligen vinna! :D

#325 - - Carro - en emo/scene bloggerska:

Jag är med, blev nr. 297 som gillade på bloglovin :)

#326 - - Lisa:

MED!

#327 - - Hanna:

Jag är med! :D

Har gillat inlägget på blogloivn med! :D

#328 - - Tindra:

Jag är med!<3<3



http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002864368674

#329 - - Josse:

Jag är med ! >(

#330 - - Amanda:

Med & gillat :)

#331 - - Rebecka Åström:

Jag är med!

[email protected] :D

#332 - - Isolabelle:

Jag är gärna med :)

#333 - - evelin:

Mascaran är slut

Min foundation är kass

Värmeskydd - ja tack!

Har hört att den är riktigt vass

Läppstift, så underbart

Och skugga så het

Vill verkligen ha detta

Låter desperat, jag vet

Men trots denna desperation

Så ska jag bara

Va snäll och givmild som man till jul ska vara

Ge hälften bort i en fin liten klapp

Till min bästa vän och kusin

Så nu jag gör en liten rapp

Eller mer ett julrim för att vinna

För att vinna din charm så att jag kanske får den

Goodibagen jag vill ha, snälla min vän

Lovar jag blir så glad om du skickar den till mig

Ja, skickar du den till mig blir jag världens lyckligaste tjej! <3

#334 - - Elin:

Jag är med! :) har gillat!

#336 - - Amandalisa:

Är hemskt gärna med

Och vinner. Har även gillat såklart! Håller nu bara tummarna för

Mig själv. Kram och Godjul, Amandalisa

#337 - - Nelly:

Dreggel Vill ha...



Jag är med!!!

#338 - - Frida:

är med , älskar make up store och värmeskyddet as mycket

#339 - - ronja:

jag har gillat inlägget och är med och tävlar! :D

#340 - - Naaaan:

Är med! :D

#341 - - Josefine Klashed:

Jag är med! :)

Bloggade om tävlingen också. Här är inlägget; http://josefineklashed.blogg.se/2011/december/epic-fail.html

#342 - - MariaP:

Jag är med! Har gillat inlägget!

#343 - - malin:

Jeg er med, har likt bloggen på bloglovin.

Her er mitt innlegg om dette:http://kittyland.blogg.no/1323547121_vinn_goodiebag_fra_ep.html

#344 - - LISA:

Jag är meed! har gillat på bloglovin! :D

#345 - - S ♥:

Hejsan!! Gjort allt nu! :)

Kramkram<3<3

#346 - - Louise:

Jag är med & har gillat på bloglovin! :3

#347 - - Jessica:

Jag är med! har gillat inlägget på bloglovin och allt :D

#348 - - Nadine:

Jag är med! :D Har dessutom gillat inlägget på bloglovin! :)

#349 - - elina:

Jag är med! :)



Har gillat inlägget på bloglovin och skrivit om tävlingen på min dayviews: http://dayviews.com/eliina/499550326/

#350 - - Wilma ♥:

#351 - - Linnea:

Jag har gillat och har dessutom skrivit om tävlingen på facebook, Linnea Brännström

#352 - - Wilma ♥:

Hej, komentaren över blev tom :s

Men jag är med och tävlar, har gillat inläggetr och snart kommer det upp på min blogg att jag är med och tävlar :D



Tack för bästa bloggen ♥

#353 - - Lisa:

Jag är lätt med!

Gillade precis på bloglovin också! kramis! :)

#354 - - Mikaela:

Jag är med!! :D :D

#355 - - Mathilda:

Jag är med! :)

Har skrivit om det på min blogg och på facebook, Ååh vill så gärna vinna! :D

Btw: Din blogg är jätte bra och du verkar ha humor ;)

#356 - - Hanna:

Jag är med har gillat på bloglovin :)

#357 - - alexandra:

i'm in! har gillat + skrivit om tävlingen på två ställen :)

#358 - - Emelie:

Hoppas det inte är försent för att anmäla sig,jätte rolig tävling och jag är självklart med!

#359 - - Emelie S:

Jag är med och tävlar! Har gillat på bloglovin :)

#360 - - Nathalie:

Jag är med och tävlar :)

#361 - - Kelly:

Jag är med och tävlar! :)

#362 - - Kajsa:

Jag är med och har gillat på BL :)

#363 - - Elina:

Jag är med! Blev gillare 866! Bästa numret någonsin!

#364 - - Frida:

Är med. så du vet. :D



#365 - - Ellen:

Jag är med!!! Skulle tycka det va as grymt om jag vann:D

#366 - - Anna.E:

jag är med, gillar också :)

#367 - - sophie*-^:

Jag är med :D har gillat, och skrivit om det i min blogg. Länk till inlägget:

http://plasticbag.devote.se/blogs/14792806/taevlar-om.htm#WriteComment

#368 - - Matilda:

Jag är med :D :D

#369 - - Natali:

jag är med!:D

#370 - - alexandra:

i'm in! :)

#371 - - sabrina:

jag är med :)

#372 - - fanny - Photography:

Jag är absolut med! :D

#373 - - Anna:

Jag är såklart med ! Fina grejer det där!

Jag har gillat på bloglovin! :)

#374 - - Sofie:

jag är med, indeed! :D

#375 - - Cornelia:

Jag är gärna med och tävlar! ;)

och har gillat inlägget också ..

#376 - - Carro:

Jag är med!:) Har gillat på bloglovin också:)

#377 - - Johanna:

Jag är med :D

Jag har gillat inlägget på bloglovin och skrivit på min blogg :)

#378 - - Lisa Andreasson:

Jag är jättegärna med! btw älskar din blogg!!! :D

#379 - - karolina:

jag är meed! och när jag ändå skriver en kommentar - jag dör för ditt hår! hehe

#380 - - MariaW:

Jag är med! :D

#381 - - Jenny:

Jag är med och tävlar! :) Blev nr 351 som gillade.

#382 - - Ida:

Jag är med och har gillat inlägget :)

#383 - - sanna:

Jag är med å tävlar :)))))

#384 - - Bellah<3:

Jag är med! har gillat på bloglovin<3

#385 - - My:

Jag är med! :)

Har gillat på bloglovin och ska lägga ut på dayviews! :) aandeeersson @ dayviews.

#386 - - idabeckman:

jag är med!

gillat & lagt ut på facebook :)

#387 - - Matilda Fredlund:

Jag är med! Jag har gillat inlägget också! :)

//Matildaaaaaaaaa

#388 - - emmie:

JAg är med! Har gillat inlägget också! + skrivit om de i min blogg! http://emmiesfotoblogg.blogg.se/2011/december/tavling.html#comment

#389 - - K:

I'm on ;D Likade också på bloglovin!

#390 - - matilda:

jag är med! :)

#391 - - xiaoxia:

Jag är med!

Har gillat på bloglovin. ;)

#392 - - Paulina:

Jag har gått in och gillat det här inlägget och la även till dig på bloglovin' :D

#393 - - Sanna:

Har gillat inlägget som nr 362.



Kram Sanna

#394 - - Emmy:

Jag är verkligen med!!! Har tänkt köpa både det där värmeskyddet och ögonskuggan! :) Ganska cool att det då kommer en tävling med dom grejerna liksom xD Föresten, Diggar din blogg Stark!!

#395 - - Marie Andersson:

jag är med! :) jag har gillat och ska strax skriva om tävlingen på bdb! Där jag har mest bevakningar :') Kram! <3

#396 - - ida johansson:

(gjort allt) MHA, fyfan vad nice. sånt här man behöver i jul, när pengarna tar slut åt andras julklappar. fyfan. haha. kram.

http://idabambiida.blogg.se

#397 - - Caisa:

Jag är med (i sissta minuten nästan)

Tack för en underbar blogg:)

#398 - - RONJA:

är med ! :D

[email protected]

#399 - - Anna Hägg:

jag är med



gillar inlägget



http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-goodiebag-2.html



delat tävlingen på fb :)

#400 - - Natalie E:

Jag är med! :D

Har gillat inlägget på bloglovin! :)

Till top