Video - Hur du klipper bort slitna toppar


Som ni kanske ser är min lugg helt annorlunda jämfört med hur den var innan. Sen så är mitt hår mer uppklippt nu vilket jag tycker är supersnyggt! Dock lite kortare men det syns inte med extensions i :D Sen så är alla slitna toppar bortklippta.

Så om du vill veta hur jag klippte min lugg och hur jag klippte upp håret så kolla på videon:

Hahah jag ser ju måttligt glad ut på stillbilden xD

Låt 1: Love Song - Four Year Strong
Låt 2: When I Grow Up - Mayday Parade

#1 - - emms:

TACK TACK TACK TACK TACK!!!!! <3333333333

#2 - - sanna:

jättebra video :)

#3 - - Ellinor:

Vad fint det blev och vilken bra video! :)



Kram! ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

#4 - - Mie:

var har du köpt din blåa peruk? :D

#5 - - maria:

Du är så fin, Och gud vad bra de blev :D

#6 - - Filippa:

Ja önskar att ja va lika bra på att klippa hår som du ;p ja vågar nt klippa mitt hår själv efter förra gången ja försökte -.-'

#7 - - Lina:

Grymt! :D

#8 - - emelie :):

Hej! Kanske en dum fråga, men såg "hur många lingon finns det i världen" idag. Tyckte jag såg dig i publiken när de uppträdde? Antingen var det någon som var väldigt lik dig, eller så var det du :D Svara gärna :)

#9 - - Alina:

En fråga: Hur kan du låta bli att klippa och färga håret för ofta? Jag har problem med det, ändrar mitt hår hela tiden och ångrar det sedan. Har du några självbehärskningstips? :3

#10 - - Matilda:

Älskar ditt hår! Det är så sjukt fint:D

#11 - - mmatildah:D:

Sjukt snyggt hår<3

+ Jag klippt faktiskt oxå mitt hår här för några

dar sen :D

#12 - - ...<3:

vart har du köpt skin jackan? så himla snygg!! älskar din blogg!!!

#13 - - naattttttttttta:

du är så fin och nu är du gladare! :D



Also, har fixat 10% rabatt på allt @ thejewellerybakery, massa anchors, kors, ugglor o sånt fint, checka! :*

#14 - - Moa:

Harru emocore ? :o isf va heter du :3

#15 - - lina:

Ditt hår är super duper snyggt :D

#16 - - Anonym:

AWESOMNE!!!! :D

#17 - - Patricia:

Jättefint. :)

#18 - - Anonym:

snyggaste ever!

#19 - - Anonym:

Jag msåte bara påpeka att sån sax som du använder är ej en frisr sax. de heter de för de har liknande modell men sliter gärna till håret lite extra. Så det blit inte bså mycket bättre och hårets slits fort tilbaka till hur det var innan du klippte

#20 - - Anonym:

true dat, till den som skrev över. dessutom håller man inte saxen uppifrån när man ska klippa luggen, man håller den underifrån. lite Epic Faiil där va :)

#21 - - Anna:

Vilket filmredigeringsprogram använder du? :) Är ute efter nåt lättanvänt, bra och gratis! Så du får gärna svara :)

#22 - - Anonym:

haah Akward!



jag och några kompisar såg en tjej innne i stan igår som vi trodde var du xd

så vi gick fram och frågade om vi kunde få ta en idolbild, hon bah ööh wtf? vi bah . jag men vaddå du e väll hon wepicfaiil? hon bah nää det var skit pinsamt ahah och alla runt omkring började asgarva ! xd

#23 - - zaaandra:

fan vad fin blogg! fin header osv, har du lust att göra en till mig?:) snälla!! vill verkligen ha en fin, du kan ju lägga till mej på msn och så snackar vi där, kram!

#24 - - G-Dragons:

Fick reda på din blogg av keela, och jag föll för din frisyr. SÅ JÄVLA SNYGGT!!! :DD

Tur att jag kom klickade just på augusti månad där du lagt ett video om hur du frisyren. Nu följer jag dig på bloglovin ^__^

Älskar din frisyyyyr!! ♥

#25 - - Melliie:

Du är helt seriöst min nya idol :*

Awh massa massa massa söt <3 har du msn ? puss<3

Till top