Drar till Calle

Nu ska vi dra hem till Calle en snabbis för att han ska hämta kläder och duscha. Sen kommer vi tillbaka till Älta igen ;) Sen har vi inget mer planerat :O Det är väldigt molnigt ute, det gillas inte :O Det kommer säkert bli kallt :( Hoppas ni får en trevlig dag i alla fall :D

Dagens klädsel:

Kofta - H&M
Linne - Gina Tricot
Jeans - London (nej ingen affär, London i England)
Diamant halsband - Punkt Shop
#1 - - Vera:

Snygg outfit du har! Älskar din header btw :)

#2 - - Anonym:

Söööt :D

#3 - - Anonym:

Hora, tycker jag.

#4 - - ebbaa:

det är ju alltid kallt och dåligt väder på sista april så man är ju inte förvånad ;)

#5 - - Anonym:

Hej, dricker du? :)

#6 - - Anonym:

asså sry om detta typ är för privat men va har du för bhstorlek ?

jag har typ 80A ... .____. tycker att det är för litet på mig sj liksom ): vill ha typ 75B

#7 - - Anonym:

gooosh din blogg, fifan va snygg ;O :D



http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-parlarmband.html#comment tävling i bloggen :)

#8 - - Remmie:

Hahah nice nice :D awsome clothes as always <3

#9 - - Anonym:

var med i min tävling? :) http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-parlarmband.html#comment



har en miiiniloppis i bloggen med! töjningar, eller varför inte babyrosa innetofflor? ;D

http://melinajohansson.blogg.se/2011/april/nagon-som-vill-kopa.html#comment

#10 - - Anonym:

fgdfhfd

#11 - - Anonym:

fgdfhfd

#12 - - Nanna:

Du har blivit länkad på falsksanningen!!!! Om att du är Kissies punk vän!! ;D

#13 - - Anonym:

sv: bra :DDD dör om jag missar den,haha :(

#14 - - idaaaa:

söt outfit! men vart är allt blått hår? :/ <3

#15 - - Natalie:

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

#16 - - Hanna Ferm Tiitus:

hej kan du adda min msn är du snäll skulle jätte gärna fråga dig lite frågor !<3

Till top