Ladda ner GIMP steg för steg!

Jag har typ fått 16574685 mail om hur jag laddade ner mitt GIMP. Så istället för att svara på alla mailen så beskriver jag noga steg för steg här på bloggen hur ni enkelt laddar ner GIMP, helt utan virus! :)

Klicka HÄR för att komma till nedladdningssidan! Allt ni ska klicka på är inrutat med rött!


Steg 1; klicka på download now


Klicka på spara


Spara sedan på ditt skrivbord (lättare att hitta då)


Gå till skrivbordet och klicka på GIMP installationen (ser ut som en data med en skiva framför)


Klicka på install now


Klicka sedan på kör


Klicka på Next


Klicka Next igen. Nu kommer den att ladda ner GIMP, det tar max 1 min


Sedan klickar du på finish


Och så startas GIMP upp! Nu är allt klart!

#1 - - Jasmine:

svar: Ingen orsak! :D Ja jag tycker iaf att det är riktigt kul! :)

#2 - - Anonym:

sv; tack så mycket ! :D



haha ja jag vet , ska försöka skaffa iaf 3an denna månaden :D

kram

#3 - - Jasmine:

svar: Okeej! :D

#4 - - Sarah:

Det finns att köpa i det flesta matäffererna men jag brukar alltid köpa det på hemmakväll :)

#5 - - ellen:

sv: Tack så mycket, din med! Allt är bra med mej, hur är det själv?

#6 - - Laila:

Va kul :D

#7 - - Emily:

sv: tack så mycket! så fin och färgglad blogg du har!

#8 - - Emelie:

sv A:) Jag vet inte riktigt, i snart fyra år tror jag:)

#9 - - Anna:

Godmorgon! härlig bloggg :)¨

allt bra?

kram<3

#10 - - Kitty:

Söt blogg och bra guide!

#11 - - Linn:

nämen tacktack! :)

men då kommer det väl snart ! ;)

#12 - - sarah:

gör det :D

#13 - - Madde:

Jag älskar gimp ;)

#14 - - Josse ♥:

Svar; Tack! :)



Blev grymt glad av din bloggdesign, fin var den! ;)

#15 - - Erika:

Oj vad krångligt det såg ut, haha. Men jag är väl för van vid mac, där bara man drar över ikonen... hjälp, känner mig helt efterbliven haha.

#16 - - L I N N E A:

haha, okej ;)<3

#17 - - ÅSA:





fin blogg! :D

#18 - - Erika:

svar Haha jag fattade ingenting i början men nu fattar jag inte pc istället.. hahaha :D

#19 - - Danni:

Oli-skrivbordsbakgrund :D <3

#20 - - Linn:

haha inte kul det! :)

#21 - - Anonym:

haha, det kanske dem var :#

#22 - - Alexandra:

Sv; tack! Just nu så händer ingenting:) Hehe:D

#23 - - Anonym:

- tack, den + designen är nyyyyy :D

#24 - - Anonym:

#25 - - Anonym:

sv: tack så mycket! <3

#26 - - Linn:

hehe precis! :)

#27 - - J I L L I Z:

Hejsan :D kollar in lite hos dig i din blogg, allt bra?:D gimp är ett bra program :D

Till top