Dagens Outfit

Jag är sjukt trött idag! Skolan tog kål på mig! (haha wtf kål?!?) Nää men de kändes jättekonstigt att massa 9:or va i skolan idag. Det känns ju inte alls länge sen man själv var där :O Känns som typ för några veckor sen bara! Men alltid kul med nytt folk :D

Dagens outfit


Jag älskar mina söta rosa sockor :D

- Tröja - New Yorker
- Byxor - London
- Sockor - London
- Mössa - Carlings
#1 - - Essa:

sv: Ja, hur ska man kunna låta bli när dem är så söta? XD

Snygg outfit idag btw! :D

#2 - - Essa:

sv: Ja, hur ska man kunna låta bli när dem är så söta? XD

Snygg outfit idag btw! :D

#3 - - Sara:

sv: Yesyes :) vad ska du hitta på imorgon då? =)

#4 - - Sara:

sv: Yesyes :) vad ska du göra imorgon då? ^^

#5 - - Sara:

sv: Jaha okej, vad mysigt ^^ vem ska du gå på dejt med då? :)



Jag har ingen aning, skola, sen vet jag faktiskt inte!

#6 - - Essa:

sv: Ohja! :3

Dock valde jag att skaffa hund nu när jag flyttade ihop med min sambo, men han är precis lika liten (stor?) som katterna hos mina föräldrar.

Han är alltså liten xD så du inte tror att vi har enorma katter! :p



Så lite så! :D

#7 - - Sara - VECKANS BLOGG TÄVLING PÅGÅR!:

Anmäl dig gärna till veckans blogg! Jag drar en vinnare på fredag!



Lycka till :)

#8 - - Julclaude:

fint ^^

#9 - - kayla:

har en dagensblogg tävling på min blogg, var med o delta :D http://kaylatf.blogg.se

#10 - - Lilly:

Haha tack så mycket för tipset :P

#11 - - karrochaan:

Sv: Okeii asum :) Jorå det e väl bra :) Sjungde ju idag, var grymt nervös innan men det e bra nu :)

#12 - - Zami:

Gillar verkligen din blogg :)

#13 - - sammie:

Sv. Ja, men allt är bara bra! :) Vad gör du då?

#14 - - ina:

SNIGGT ;D

#15 - - Ells:

Undrade precis vart du köpt/fått de fina mössorna ifrån :D

#16 - - Anonym:

du är så fin :D

#17 - - Anonym:

du är så fin :D

#18 - - Sara:

sv: Åh vad mysigt, hoppas ni får det trevligt då! :)



Var gärna med i veckans blogg om du vill!

#19 - - Anna:

Wooooow skolan verkar ju fett bra !! :D Va bara tvungen att skriva de till dig haha xD

#20 - - Zami:

sv: Ja den är jätte söt och det r du med :)

#21 - - Zami:

sv: Tack så mycket :D

#22 - - Sara:

sv: Kul att du är med! :)

#23 - - Linnea:

Sv: Tack så mycket :P Nu minns jag!

Oooh New Yorker är bäst <3

#24 - - LORISSA LOVEBOMB:

så jävla snygga ben. I hela mitt liv har min dröm varit ett mellanrum mellan låren.

#25 - - Anonym:

http://mariapettersson.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment



Sista chansen att vara med i tävlingen där ALLA vinner något :D

#26 - - Anna:

Japp det var jag !! :D Och den värkade fett bra om man ÄLSKAR att fotta :D!

#27 - - Jessica:

Hihi, jaa:D

#28 - - ina:

just det, jag tycker du borde ha en frågestund ._.

#29 - - smyckestokig:

Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

#30 - - Johan:

snygg klädsel

#31 - - fini:

snyggt^^

#32 - - Mathilda:

Jag verkligen älskar din stil! :o

#33 - - Essa:

sv: Det är det verkligen! :D Du får väl skaffa dig en när du får tillgång till att skaffa eget! ^-^ husdjur för mig är ett måste! :D Äsch :o nu ska du inte vara avund ^-^

#34 - - lovisa:

älskar ditt hår!!

#35 - - emelie:

DU har en grymt fiiin blogg! :PP

#36 - - Lisa:

Asså jag gillar din stil, asså scene/emo typ och själva ditt sätt att vara xD :)

Till top