TÄVLING!


Jag tänkte för första gången ha en tävling här i bloggen! Veckans outfit kallas den och då undrar ni säkert; "Vad är det för en lustig tävling?". Jo, det går till såhär att ni som vill vara med och tävla kommenterar inlägget att ni är med. Sen skickar ni ett mejl till min på [email protected], där ni skickar en bild på eran utvalda outfit, skriver en kort motevering om varför jag ska välja eran outfit, och så måste ni skriva eran bloggadress. Tävlingen avslutas på Torsdag 24/6 och då gäller inte kommentarerna som kommer in då. Jag kommer sen att ute 7 finalister och länka till dom i bloggen så ni kan rösta! Vinnaren får sin outfitbild och bloggadress upplagd på min blogg!

Hur du gör för att vara med.
1. Kommentera inlägget att du är med (om du inte kommenterar kan du inte vara med & tävla)
2. Skicka din outfitbild, motevering & bloggadress till [email protected]
3.Blir du en av de 7 finalisterna så kan du länka till min blogg för att få dina läsare att rösta på dig!

LYCKA TILL! :D
#1 - - LoveMeNow:

fin blogg<33

#2 - - Emma:

jag är med och tävlar! :D skirver bloggadressen i mejlet :)

#3 - - L i N A [ a . k . a P0 K0 Y0 ]:

Jag är med :DD

#4 - - ebba:

Är med, mailet kommer snart;)

kul tävling!

#5 - - Johanna:

Jag är med!



//Johannaalexis.blogg.se

#6 - - magda:

sv: Kanske är med i ganska många tävlingar just nu men kanske okej!

#7 - - teah:

jag är med =D <3

#8 - - Ammi:

jag e med! :D

#9 - - julia :):

Kan jag skicka bilden på bdb istället ? :)

#10 - - Sandra:

jag är me :D

#11 - - Atur:

mhahahahhahhhaha jag har ingen blogg :( men kan jag skicka iallafall?

#12 - - Madde:

jag är med och tävlar! :D

#13 - - rebecka:

sv: haha,jag är väl med då c:

Till top