R.I.P gammelmorfar...

Farmor ringde nyss till pappa och berättade att gammelmorfar dog förra veckan den 23:e. Fan asså...! Jag som ville hinna träffa honom innan han dog... Vi skulle egentligen åkt upp till han förra sommaren men de blev inte så. Jag saknar han såå mycket och nu kommer ja inte ens få träffa honom igen! :'( Jag kommer ihåg sist vi va där och han lärde mig hur man rodde en roddbåt. Vi rodde ut på sjön och fiskade tillsammans och hade jättekul! Kommer också ihåg när han lärde mig att äta havregrynsgröt med lingonsylt som jag egentligen inte tyckte va gott men åt bara för att han ville att jag skulle äta.

Jag vet inte vad jag ska göra... trårana bara rinner just nu. Kan inte stoppa det. Jag visste ju att han kunde dö när som helst men jag va ändå inte beredd på att de skulle vara nu. Han blev iaf 101 år, nästan 102. Det som är lite häftigt är att hans fru dog på precis samma datum fast 28 år tidigare, som att han gick bort för att vara hos henne...

Gammelmorfar 7/10-1908  -  23/01-2010

Jag Älskar Dig ! <3

#1 - - Jennü:

Hej, hur din dag varit?=)

Tänkte bara kika in och önska dig en fin ny vecka, kolla gärna min blogg också www.jennuslife.blogg.se Och vilket coolt löshår du har på headern :O



Kram!

#2 - - Alexander:

Okej, jag lägger till dej nu med :D

#3 - - Melina & Alicia:

vi beklagar sorgen... <3

tråkigt när folk dör

#4 - - Ida:

åh stackars dig...

#5 - - Alexander:

HAHA visst är det? Skrattar varje gång jag ser på den xD :D

#6 - - Carrobabew:

Vem är du som kommer o anklagar min svenska?? jag kanske tkr de e sött att skriva puwss ;) men jag använder det inte i varje ord direkt...

#7 - - Jennü:

Jo förstår det, läste inlägget nu... :(



Bara bra, har bearbetat statistiken lite;)

#8 - - Ella:

så tråkigt att han har dött :(

#9 - - Alexander:

Haha, Tror du det? Jag tror det är ganska underhållande :P

#10 - - Jennü:

Haha det är jättejättelite men min blogg är helt okänd såå...:) 29X)

#11 - - Jennü:

Oj 30 var det visst... Hehe woow

#12 - - Carrobabew:

Var de en fråga? :s okej...



asso i vilka andra ord skriver jag det?? och nej min fjortistid är över haha,so 2008. Men nu är jag emr mej själv lixom =)

#13 - - andrea:

R.I.P. :/



Hejsan, Nu är frågestunden avslutad och jag har lagt upp alla frågor och svar på bloggen: http://ddeah.blogg.se/2010/january/svar-pa-fragestunden.html#comment

Hoppas att du tycker att jag svarade bra på din fråga/frågor. Kram! :)

#14 - - Alexander:

Haha mjo, dt kan dom tro :D men hon kanske inte skrattar sådär mkt då :P

#15 - - Moa [LILLMOASLIFE]:

Åh, R.I.P ;/<3



Allt bra annars då? :(

kram!

#16 - - sandra:

sv: ja jag vet, det är askul att träna, men bor så himla långt från gymmet, så svårt att komma dit varje dag :P

Och det är inte asskönt väder ute nu :P

#17 - - becca:

sv; tack så mycket :)

allt bra med dig?

#18 - - Emma^^:

Rest in peace<3<3



SV: Ja, det var otroligt gottigt:D

#19 - - Alexander:

Haha. Vad mkt man kunde prata om den där tjejen :P

#20 - - Carrobabew:

Okejokej men jag tycker de är sött ibland att lägga till de,de är ju ändå jag som skriver & ändå min sak?? ;) men du frågade ju :P



rip! snäll är jag iaf :)

#21 - - Emelie:

RIP!



Kolla in på bloggen http://emeliekantola.blogg.se och svara på dagens fråga :)

#22 - - becca:

it´s great! :D

#23 - - Tilda:

du borde lägga upp en video på hur du fixar ditt hår! de skulle vara jätte bra och kul att se hur du gör :)

#24 - - Nicole:

Sv:

Tack detsamma, sötnos!

Åh, så tråkigt när sådant händer =/ På Halloween förra året fick jag ett samtal om att min mormors lillasyster lämnat oss. Mådde jättedåligt och Halloweenfirande blev det inte alls. Men hon fick en otroligt fin begravning iaf, vilket hon verkligen var värd♥

Kram Nicole

#25 - - marie:

moa, du vet vart jag finns, bara att smsa om det är nått. jag vet hur du känner dig, livet är orättvist ibland, inget vi kan göra något åt.. men jag älskar dig och står alltid vid din sida gumman, glöm aldrig det! <3

#26 - - Alexander:

HAha nää. INte så skönt :D Tänk om kanterna typ hugger en i bröstet xD

#27 - - Alexander:

Haha :D Vad gör du annars? :D

#28 - - Rebecka:

Sv:

Hej Moa!



Ja, det kan vara jobbigt ibland :)



Kramar Rebecka

#29 - - mysecreti:

Oj va synd :(

#30 - - Cassan:

Jag undrar hur du fixar ditt hår! :) ser så coolt ut. Kan inte du lägga upp video eller något sånt? skulle vara jätte bra!

#31 - - julia:

usch, jobbigt.. <3

#32 - - Lolita:

Rest in piece !

Jag hoppas att han får det bra !!!

:(

#33 - - Lolita:

Rest in piece !

Jag hoppas att han får det bra !!!

:(

#34 - - Lolita:

Rest in piece !

Jag hoppas att han får det bra !!!

:(

Till top