Jag som en docka? :D

Hahha! Igår satt jag och pysslade lite på mig själv. Eller mig själv som en docka rättaresagt ;) Tycker den blev fedt lik mej faktiskt :D Visst är den? ^^ Förutom att jag inte har en blå jacka ;D Hehhe.. Jag var iaf ute en stund och fotade "mig själv" ;)




Det har ju börjat bli varmare ute nu och snön håller på att smälta! Då blir snön till slask som inte är så kul de heller. På vägen hem efter fotograferingen var det en bil som skvätte ner mig! >:( Så typiskt att de alltid ska komma i full fart när man går förbi en stor vattenpöl >.< inte okej! D:

#1 - - Miranda:

Hej! Skulle du vilja köpa påskblommor? för mer information läs här: http://mirandasdagbok.blogg.se/2010/february/salde-blommor.html#comment



Jag hoppas verkligen du vill köpa för min klass håller på spara till en klassresa och det skulle betyda mycket om du hjälpte till ;D

#2 - - NoOoa:

Fin blogg!

Föresten, vill du bli veckans blogg hos mig?

Klicka då här:

http://noooasblogg.blogg.se/2010/february/pouss3.html

#3 - - My<3 (::

sv ; Jo! D:

Sött! (:

#4 - - Lovisa:

Söt docka! :D Gjorde du den själv? :)



sv: Ok. Laget jag spelar i har blivit lite uppdelat, grupperat och så.. Det var bättre i början, men det är fortfarande kul :D

#5 - - Nicole:

Haha, sött =) Jomen det kunde jag väl tänka mig med tanke på att det framgår ganske bra i din bligg vad du gillar för musik ;) Kram Nicole

#6 - - jojjo:

nääääee vilken gullig mini-du! =D

#7 - - frida johansson:

tycker jag med (y)

#8 - - Jessica:

Söt docka! =D Nej gud va taskigt av föraren! Stackare♥ =<

#9 - - Lovisa:

sv: Den är jättesöt! :)



Jag spelar i Vallentuna Damfotboll :D

Vilket lag spelade du i? :)

#10 - - r:

#11 - - emelieju:

hihi, vad söt dockan var :)

#12 - - Jessica:

SV: Jag skulle bli jättearg! =< Du som är så söt och allt liksom♥ =< Var väl säkert en av de där idioterna som tänker "jäkla emo" eller nåt... hatar sånaaaaaaaa =< Har ju vart med om det en del själv... hehe...

#13 - - Anonym:

fin docka ^^ :)

i vilket program har du gjort serien i?

#14 - - jojjo:

hur har du gjort den?

#15 - - Tiiwh:

Hahah vad gullig! :D Duktig du är på att göra dig själv som docka, haha! ♥

#16 - - amelia:

love your blog! <3<3<3

#17 - - Abigail:

kul att du har börjat göra serier :) jag läser föresten din blogg VARJE dag! :D

#18 - - мιммιє мαяνєℓσυš™:

Hejhej! :D Vilken skitsnygg blogg du har 8D ♥ Jättegullig docka btw :] Hoppas du får en Bra dag och GLAD PÅSK PÅ DIG! :D ♥

#19 - - Anonym:

en normal dag för mig.

#20 - - ~ Alina Philosophia ~:

HAHAHAHAHA SÅ SÖT, sista bilden alltså. Jag dog lite. >:c

Till top