Ni frågar, jag svarar



Jag hade tänkt att dra igång en frågestund eftersom jag alltid får en massa frågor om mig. Så nu kan ni fråga vad ni vill! :D Svaren kommer förmodligen imorgon eller på måndag! Så passa på att fråga det du undrar!



#1 - - sannie:

vad hade du tänkt tatuera? :D

#2 - - elin:

vad tycker du mest om dig själv?



vad är dit favo djur?



vilket kläd märke gillar du mest?



//kram elin

#3 - - amanda:

ha en bra dag du med: )

#4 - - Anonym:

(sv) Klart du får, det är ju bara kul!!!!



Okej jag har en fråga: Hur kom det sig att du började blogga ?



Kram

#5 - - Johanna The Dreamer:

Den över var från mej ;D

#6 - - Anonym:

Hur fixar du ditt hår?

#7 - - ELLEN:

SV; Ville ha en egen domän, tihi ;)

#8 - - Connie:

Vart bor du?

#9 - - H a n n a ♥:

brukar du sjunga i duschen? xdd <3



vad är ditt favorit klädesplagg? :)



kram :D <3

#10 - - Ella:

hur många hårfärger har du haft? :)



hur fixar du ditt hår?



vart köper du dina kläder?



ska du ladda upp film på hur du gör ditt hår? :P



de va mina frågor :)

#11 - - Annie:

fin blogg du har!:D



Om du va en känd bloggare vem skulle det då vara och varför?:)

#12 - - KIMBERLY:

kan du inte sjunga "walking in memphis"i ett videoinlägg?

#13 - - Ingibjörg Ruth:

jätte fin blogg! what are you going to do tonight ;)?

#14 - - sannie:

sant, mkt roligare om man har gjort den själv :)

#15 - - Felicia:

Vilket smink skulle du välja av det du har, om du bara fick behålla 1 sak,... och resten skulle slängas??? xD HÖHÖ!!! PUSS

#16 - - eLi:

Hej! Allt bra? Missa inte min tävling, den avslutas imorgon!! :)

#17 - - Alexandra:

Vilken hårspray använder du? :)



Brukar du prata med dom på stan som känner igen dig?

#18 - - jacqe:

fin blogg :)



vem är din förebild som bloggare? :)

#19 - - becka:

vilken färg ska du färga ditt hår nästa gång du ska färga det? =)

#20 - - sharon :):

använder du fundation och/eller puder? :)

#21 - - Mania:

Satsar du på att bli en känd blogg? ^^

#22 - - amanda:

har du lockigt eller rakt hår i verkligheten?

#23 - - Elin:

vilken sexuell läggning har du?

#24 - - deki:

varför är du emo? :S

#25 - - Anonym:

vilken är din favoritfärg? ^^

Har du äkta hår eller löshår



#26 - - made of awesome:

Favorit YouTuber?

Favorit webbplats? ^^;

#27 - - Anonym:

Vad använder du för kamera? :)

#28 - - Malin:

svar: cool randig hårslinga du har i håret på din header, är det läshår eller ditt riktiga löshår, har du färgat slingan själv eller nåt? :D

Vill veta!!! :D

#29 - - johanna:

svar : haha, söt blogg! nu en fråga då, vem är din favorit artist ? :)

#30 - - amanda:

har du bra självförtroende ? :)

#31 - - Mathilda:

vilka program/sidor använder du när du ska göra en header?

#32 - - ttt':

okej, hmmm? :D



1. har du något redigerings program? Isf, vilket/vilka ?

2. favoritaffärer ?

3. sport ?



Kommer inte på fler... kram!

#33 - - Ebba:

Okej visst!



- Vad får du inspiration ifrån (klädstil, vad du gör osv)

- Har du pojkvän eller flickvän?

#34 - - jojjo:

fråga:

Vad är det bästa som någonsin hänt dig?

#35 - - lingling:

omg fett col kläd stil du har!! hehe^^

vart köper du dina kläder? :D

#36 - - alexandra:

Vilken är den bästa filmen enligt dej? (:

#37 - - EMMA:

vilken hårfärg har du egentligen? är det den du har nu eller har du ngn annan?

varför valde du att skaffa blogg?

kram

#38 - - sanna:

sv: självklart kan jag skriva en fråga :)

hur lång är du?

och vad tycker du om: kissie,kenza,paow, dessie?



#39 - - Ellen:

VAd läser du för bloggar?

#40 - - Jenny:

Gud vilken cool blogg!

Har du några tatueringar?

isf var & vad föreställer de? :D

#41 - - LIENE:

Dom ljusa slingorna som du har i håret på bilden i din header, är de äkta? Om inte, var kan man köpa sånt löshår?

Vilken musik lyssnar du helst på?

Vad är dina intressen?

#42 - - amanda:

vad för smink använder du ? (;

#43 - - Ebba:

Blir du ofta retad eller får blickar från folk för du har piercingar och så? Förlåt, men får jag kalla det lite emo? Jag tycker du är jättesöt iaf!! :D

#44 - - Johanna:

Hej!



Först så undrar jag om du har facebook?

Jag har sökt på dig, men du kommer inte upp!



Sen så undrar jag om du besöker min blogg något?

Du brukar skriva svar och så, men besöker du den annars? Skulle bli glad om du läste den!

#45 - - Anonym:

vart köper du kläder?

vad fick dig att göra en blogg?

hur fixar du ditt hår? :)

(vill göra likadant fast en killfrisyr i sånafall xD)

vart tycker du en kille ska piercing? har velat ha en jätte länge nu men kommer inte på vart jag ska ha den >.<

#46 - - stepanie:

hur tar du ut din ilska har nyligen börjat följa din blogg lov it (allstså din blogg och dig:)

#47 - - Stina Lonnberg:

#48 - - erika:

hej! jag har blont hår, dock blekt det lite för ännu blondare, men jag skulle verkligen vilja typ tona håret svart, men tror du man kan få tillbaka det blont? om man tonar borde det väl gå men har hört att när färgen släpper kan det bli grönaktigt pga toningen?

#49 - - Nathalie OPoOoOPpOOp:

Heeej



jag gillar ditt blogg,

jag undrar var köper du dina kläder, någon hemsida som du kan länka, och smink och sånt, tack för svarrr

#50 - - sofia:

hej, älskar din blogg, kan sitta framför datorn i flera timmar åå bara kolla omkring på din blogg. men iaf frågan ee då hur gjorde du för att övertala dina föräldrar till att få ta snakebite? :)

Till top