Ny design och tävling!

Nu är den nya designen uppe! :D Vad tycks? Tog ca 2 dagar att göra! Vilket jag då satt i flera timmar oh fixade :O

_______________________________________________________________________________


Nu är det dags för tävling igen! :D Den som blir utsedd till månadens blogg kommer att få en länk till sin blogg i Menyn :D Som kommer sitta där föralltid!

Det enda ni behöver göra är att kommentera detta inlägg att ni är med. För extra chans så kan ni skriva om vad just eran blogg handlar om och vad ni skriver i den. Va noga med att skriva din bloggadress OCH mailadress.

För er som vill ha ännu en större chans att vinna kan skriva ett inlägg på eran blogg att ni är med och tävlar och länkar till min blogg.
Svårare än då är det inte :D


#1 - - Nicolina Den Fina:

Tyvärr kan jag inte vara med. :C

Men as snygg Design! :D

#2 - - ellen:

hur kan man va så sjukt snygg? ;o

Gilla Designen!

#3 - - Bella - bboolie.blogg.se:

JAG ÄR MED! :D



Min blogg handlar om allt möjligt & Jag skriver hur jag vill & när jag vill! För det mesta skriver jag om min vardag, men oxå om hur jag mår, bilder lägger jag upp & försöker skriva medellånga fattbara texter, såklart så kan jag ju inte alltid blogga varjedag - dock bloggar jag när jag kan, vill & har tid!



btw; Fukk vad snygg din nuvarande blev! :d<3

#4 - - Bella - bboolie.blogg.se:

btw; JAg har länkat tävlingen på min blogg!

#5 - - Victor:

Moa din bööög! <3



Min blogg handlar typ om mitt liv.. Om hur jag tar mig igenom min anorexi och försöker bli helt frisk från det. Och lite sjuka saker med :D

#6 - - johanna:

du e så sjukt söt c:

älskar den nya designen :o<3

#7 - - Felicia:

MED! :D

Min blogg handlar om mig och min vardag. ad jag gillar att göra. Jag skriver om mina händelser. Vad som har hänt i mitt liv. Min blogg är till för alla, försöker göra det så roligt som möjligt för er att läsa :)



Länkar dig och tävlingen på min blogg :D

#8 - - Cheryl:

jättefin ny design! :3

en rätt rolig sak är att jag gör mina bloggdesigner på typ.. 5 timmar.. x'D asså, kodar om helt o hållet och ja.. hela alltet o.O men ah :3

och jag kan väl vara med i tävlingen, eller JAG ÄR MED!! :>



min blogg handlar om mitt liv typ och det kommer att komma massa film/musik/skönhet/makeup-tips o sånt, och.. tja.. foton kommer det också att finnas :3

#9 - - Sanna:

Jag är med! :D



Min blogg handlar för det mesta om Japan och vad jag gör på fritiden :]

Jag tipsar om musik och bloggar om olika stilar :)

Min blogg är helt enkelt som en vanlig dagbok ,men det är ju inte privat ;)

#10 - - Bella - bboolie.blogg.se:

oj, förlåt, här är min mail, glömde fylla i det!

#11 - - Jennifer:

Jag är med! :D skriver om min vardag och cosplay/konvent och lite om asien som jag älskar :)

#12 - - Beccie ^^:

ÄLSKAR DESIGNEN :D Och jag är meh i tävlingen OwO

Min blogg e en tråkig blogg om mitt tråkiga liv, som i hemlighet berättar hur jag tar mig igenom skolan som mobbad och hatad, och även mina egna problem som jag försöker hålla utanför internett Annars e det bilder, vänner, dagarna och slkrt min EXTREMT dåliga humor ^^ Så igentligen inget spc men det som gör den så speciell är att den inte e speciell 8-D ok jag vet inte vad jag skriver ser inget XD

#13 - - matildha:

Jag är med och tävlar!

skriver lite kort om det i min blogg med !

Kram! :)

#14 - - Anonym:

btw, så vill jag självklart vara med!



min blogg handlar om kärleken till världens finaste ponny, och hoppet om att någon någon gång ska förstå att hela mitt liv kretsar runt henne, då ingen vill att jag ska ha ponnyn eftersom hon inte alltid är helt lätt...

#15 - - Doii:

Hej! Jag skulle vilja vara med!



Min blogg handlar om mej, min stil, mina vänner och vad jag gör på dagarna :) Skulle bli superhest glad om jag fick vara med :)

#16 - - Cheryl:

sv; jag med, fast .. jag kodar snabbt ändå O_O av någon anledning gör jag liksom desgnbilderna på 5 minuter typ, o kodar rätt snabbt med.. asså typ, alla koder sitter i huvudet x'D

#17 - - JaG~:

Gillade den förra designen bättre, men den nya är fin :D

#18 - - LINA:

miiih du är elak. håller precis på med en ny design till min blogg... och den har exakt likadan bakgrund fast ljusblå :c haha fan va konstigt :)

#19 - - LINA:

och jag är med :)

#20 - - Laura:

Jaaaaag är med! :D min blogg handlar om mitt liv och tokio hotel och aandra saker! :D hihi

#21 - - lisa:

Jag är självklart med^^



Min blogg handlar om anime och bara det.

#22 - - Joj3o:

Designen blev sjukt snygg!



btw, JAG ÄR MED!!! xD



Min blogg är jäkligt ny men den kommer väll mest handla om min vardag och jäkligt mycket musik! :)



Du är länkad ^^

#23 - - Ellika:

Jag är med! Min blogg handlar om mitt liv och hur det är att vara annorlunda, hur man är när man inte smälter in i mängden på personligheten!

:)

#24 - - Mathilda:

Herregud, vad snygg design du har gjort!

Och jag är med i tävligen! :D



Min blogg handlar om ungefär allting, min vardag, musik, saker som händer runt omkring, och jag försöker skriva så bra jag kan så mina läsare tycker det är roligt att läsa den! :)

#25 - - Felicia:

SV; tack för att jag får vara med! :)

#26 - - clara :D:

jag är med :D

#27 - - Madde:

Jag är med!:) Min blogg handlar om mig själv, mina vänner, stallet och hästlivet och hur det är att vara mig:D



(mail: [email protected]

#28 - - Moii:

Hej! Jag är med och jag länkar!

Min blogg handlar om mitt liv och alla vänner jag umgås med dag in och dag ut. Jag delar med mig om alla mina åsikter och frågar även mina läsere vad dom tycker. Jag är en person som älskar humor och skratt och lägger gärna in roliga och konstiga videos och bilder. Sen får mina läserar tolka mig hur dom vill men man har ju alltid rätt att vara sig själv :D

#29 - - charoline:

då är jag med då!



skriver om mitt liv med mina barn. Allt är mycket rosa, som det ska vara. Och när jag har ork handlar det även om passionen för 50-talet och personligheten som rockabilly wannabe



(skit snygg design!)

#30 - - Jonsson♥:

jag är med ;)

#31 - - Denise:

Jag är med :D

I min blogg får man se min utveckling i foto, hur jag förbättras som fotograf. Man får även läsa om hur mitt liv är, både det positiva och det negativa. Mina djur har en stor plats i min blogg också.

Det är en blogg med gott och blandat :)

#32 - - Denise:

Har länkat till din blogg nu :)

#33 - - viviwe:

Jag är med :)



I min blogg kan man läsa om allt möjligt . Typ som mina noveller , min dag och min stora kärlek till musik och anime . Vet inte vad jag ska skriva mer så hoppas jag vinner :)

#34 - - e m m a:

jag är med! :)

#35 - - petraa:

Jag är med! (:



I min blogg hittar du.. ja i princip allt möjligt. Allt från feta saker man äter, till min stil och kanske lite humor? eller kanske bara jag som tycker jag är rolig..? Alla fall.. I min blogg kan du lyssna på bra musik (enligt mig) kolla roliga videoinlägg och massa annat smaskens. Kram

#36 - - Sushi Jigsaw:

i min lol blogg så skriver ja mkt om stiler och min vardag och humor fifan :D och sen så har ja några wierda videos xD

om man ska hitta stilerna får man söka på mitt bloggnamn och sen /zombiieshit :D

#37 - - Maria:

Jagjagjajggjagjagjagj borde vinna tvälingen bara för att jag är sååå coooooool :D

#38 - - emma:

nice design :D

#39 - - Anonym:

sv; yey fifan

#40 - - Ninjapuff:

I´m in! :)



Det jag skriver är... tja, om min kamp för ett "värt" liv eller hur man ska uttrycka sig. (Det låter grymt klyschigt, jag vet). Men kort och gott: Om hur jag kämpar mot mina tankar och känslor som jag just nu gör genom att gå på DBT.



"En blogg om mig som försöker komma ur ett självdestruktivt beteende och komma över alla jobbiga känslor. Det skrivs mycket om ångest, depression, ätstörningar, social fobi, tvångstankar, borderline mm. Även så skriver jag om hur det går för mig när jag kämpar mig fram i DBT behandlingen för att få ett liv som känns värt att leva." - Det är taget från min beskrivning av bloggen som jag har lagt upp på bloglovin. Det kanske ger en mer förenklad och ytlig förklaring även fast det låter lite flummigt formulerat.

#41 - - Anna:

Oh oh ohh jag vill vara meeed!! Hahahhaa!



Öööhm.. Ja vart ska man börja? Jag är en annorlunda tjej och därför blir min blogg också annorlunda. Tror jag? Elr det hoppas jag! Jag skriver om allt mella himel och helvette.. Hmm lite humor? Inte allas humor men min humor. Och den e ju så sjuk så de e egentligen bara jag som skrattar åt det jag skriver. (Weardo?) Sen skriver jag väl om min vardag, skolan, lite kuliga grejer och saker som jag vill ha! Ja sen finns de ju en hel del annat också! Men de orkar jag inte för att de e sent och jag e tröööt! :( Men de va de HAHA! :D

#42 - - DD:

Designen blev jättefin!

Jag vill gärna vara med! Skriven en blogg om mig själv utformad med bilder och texter. Den handlar om mina intressen, mina hundar, upp och nergångar i livet och allt vad det innebär. ^^

#43 - - ELIN:

Jag är med! :D



Min blogg handlar om allt som händer på en bondgård! Den handlar oxå om mig och min häst och tävlingarna vi är med i :) Mina intressen och mitt liv helt enkelt ;D

#44 - - anna:

gud så fin designen blev! :D

#45 - - anna:

gud så fin designen blev! :D

#46 - - Emelie:

jag är med, haha:D

#47 - - amanda kaulitz <3:

Jag är med ! ^^

Min blogg handlar nog mest om mitt liv, vad jag gör och mina åsikter om allt.

Kan också skriva om musik, specielt Tokio hotel eftersom det är mitt favorit band ! ^^

#48 - - Frida c::

Hej :) Jag vill gärna vara med! Min blogg handlar om mig, mitt liv, vad jag gillar och inte gillar. Det är mycket musik och oftast bilder c:



Jag har länkat hit i ett inlägg ;)



Krraaam :3

#49 - - Lawiny:

fin design :D jag bloggar om panfu, kommer sätta ut ett inlägg på min blogg om att jag är med :D

#50 - - E M E L I E:

Jag är med. Ja, jag bloggar om min vardag, saker jag tycker, musik och allt möjligt jag känner för!

#51 - - Alexandra ♥:

Jag är med! :D

Min blogg handlar mest om mitt liv och så. Lägger även upp musiktips och andra tips lite då och då :)

#52 - - Anonym:

Jag är gärna med :D

Min blogg handlar om mitt liv som bla är flytt eftersom mina föräldrar just skiljts, mode och musik och fler roliga saker :D

#53 - - Sandraa :):

Jag är med! ;D

#54 - - alexiiia - 3n blogg om mig:

Jag vill vara med :d

och jag bloggar om allt möjligt .

typ om min vardag,musik,tv,vänner,känslor,kläder och allt det och lite till :)

Och föresten sjukt fin blogg !

kraam .

hah oj det blev lite mycket fjäskigt det där men så får det bli för jag säger bara sanningen :*

#55 - - Amanda:

Jaao,fii fankeen! Jag e me ;)

#56 - - JAXEL:

jag är med ;D

#57 - - Elin:

Jag är med!

---------------

min blogg handlar om mitt liv, ganska mycket om kändisar, om mina söta katter, nu har jag även börjat med att skriva om bloggdesign jag skriver även om resor jag gör! Tex. när jag åkte till norrland ;)

------

#58 - - FotografOliviaOlsson:

Hej hej bruden! , jag är gärna med!.



Jag bloggar mest om mitt liv och mitt liv med fotografering!.

Jag brinner för fotografering! , jag drömmer om att bli fotograf!

#59 - - Elin:

Jag är med :) På min blogg bjuder jag på outfits, mycket bilder, musik och tips när det gäller skor, kläder mm. :P

#60 - - nellie :):

hejhej, du skrev en kommentar på min blogg& det lät kul, så här är jag, höhö?

men här är min&min kompis blogg, kolla& se om du tycker vi ska få priset (A)?



mitt inlägg om tävlingen : http://spankkakebaffolow.devote.se/blogs/7091175/skit-dag--taevling-.htm#WriteComment



bloggen: http://spankkakebaffolow.devote.se/



ha det bra puss.<3

#61 - - jenny:

vill vara med :)

#62 - - S O F I E:

jag är med!!



P.S. Jag gör ett inlägg om tävlingen på min blogg!

#63 - - S O F I E:

Ah just det!



Min blogg handlar om vardagen.

Jag lägger upp foton och videos. Ex. outfits, naturbilder.



Jag skriver om allt möjligt!!

#64 - - jennie nordström:

jag är med :)

#65 - - NATSUKO-CHAN:

Sv: Jag är gärna med ^^



#66 - - Stina:

Hejsan!Jag vill gärna vara med och tävla!

Min blogg handlar m mitt liv... och sen lägger jag ut foton ibland



PS: Fin blogg!<3

#67 - - NATSUKO-CHAN:

och ja just det jag glömde att skriva vad min blogg handlar om :3 den handlar om : japan , hästar , musik , lolita stilen , djur , min vardag och annat ^^

#68 - - Johanna:

Jag är med! Behöver verkligen mer besökare! Min blogg handlar mest om min vardag, men också skön/kläd-tips! Jag går i cirkus, så det skriver jag lite om! Uppmuntring och mycket bilder! Jag hoppas verkligen att jag vinner, Moa!

#69 - - nej, nä skojar FRIDA J ÖSTERGREN:

Jag är gärna med! :D



Min blogg handlar om mig, mode och humor, oftast sätter jag något småroligt i varje inlägg, dessutom skriver jag om mode och mig själv. Oftast mycket bilder och inte jättemycket text, men ibland blir det en del text också. Jag älskar godis så jag vill till godislandet!!

#70 - - sanna:

jag är med!

min blogg har inte nå tråkigt mode lr dagens outfit bilder, men när det väl är nånting mode uppe så äre japanskt!

jag skriver om min vardag och saker jag tkr om!

#71 - - Ebba:

jag är med :)

#72 - - Charlotta:

Jag är med ;)

#73 - - Frida:

Jag driver en blogg som handlar om... ja vadsomhelst faktiskt. Jag skriver om festivaler, mina djur, saker jag kommer att tänka på osv. Mest av allt som angår bloggen är att ingen kan tvinga mig att skriva om något speciellt, jag kan avreagera mig där och bara vara. :> Med andra ord -> Jag är med och tävlar! :D

#74 - - Josefin:

jag är med!!

#75 - - Matilda:

Heej! :D

Jag driver en blogg som handlar om min vardag, om hur skolan är och vänner sånt som nästan alla bloggar handlar om. Så jag har helt enkelt kommit på en ide om att byta stil helt totalt =^.^= Under dem kommande månaderna kommer min blogg alltså handla om kläder, smink och japansk nagel vård eller vad man ska kalla det. ^^ Hoppas du gillar det ;D PS// jag är med tävlingen

#76 - - Mathilda ;D (millieh):

Jag är med ! Jag skriver om musik, mode, mina kändisdrömmar m.m. Min kompis ska eventuellt anmäla mig och en kille i min klass, till talang 2011 tillsammans. Kommer vi med, kommer jag blogga hela resan och skriva upp alla förberedelser vi gör. Dessutom ska jag och mina kompisar spela in en skiva i en studio också ! Läs min blogg och följ den, börjar du läsa kan du inte sluta !

#77 - - Matilda:

Jag är med!

Skulle nog uppskatta att bli lite länkad här o var ;)



Kram

#78 - - lilma:

#79 - - lilma<3wilmiz...:

bill vara me<333

#80 - - MA:

#81 - - Malin!! <3:

Skit snygg blogg

har bara en fråga<3

hur gör man en sån??

snälla berätta!!!!!!!<3 :)

#82 - - Moa:

Hejsan jag skulle gärna vilja vara med i din tävling. Skulle vara super kul att vinna något någon gång faktisk. :)

Jag skriver om mig själv i min blogg, ibland mina känslor hur jag mår och sådant. Sen va jag gjort på dagarna vilka som betyder mest i mitt liv och så vidare, sen har jag massa foton på bloggen också eftersom att jag fotar. :)



Ps. Skit snygg blogg du har verkligen. :)



Mvh Moa

#83 - - paulina:

jag är med.



skitkul att läsa din blogg :)

#84 - - Ztorkis:

Jag ä med! (om man fortfarande kan det)

Iallafall. I min blogg skriver jag om mig, mitt liv och simning. Jag fotar mycket, så bilder finns det gott om ;P Asskön blogg du har föressten! Och jag länkar! krööm! 8D

#85 - - Sara. =):

Jag vill vara med och tävla. =)



Jag har börjat blogga ganska nyligen, min blogg kommeriaf inte handla om tråkiga vardagar och sånt, jag tänker blogga helt utanför ramarna!

Jag håller åp med en design som kommer vara extrem och jag ser verkligen fram emot att samla på mig lite läsare och verkligen komma igång.

Jag har alltid varit den som läst bloggar 24/7, kandylandy, hofosho, din etc. Är mycket för 'scene/hardcore stilen'.

Min blogg kommer handla mycket om musik, hår, knasiga filurer, haha och allt som man inte förväntar sig! =D

Jag får ofta höra att jag är grym på att skriva, så det blir nog även en hel del text, men tänker ta med många bilder och videos! Bilder har jag dock dåligt med för tillfället. Men det kommer!



Jag länkar till din blogg och håller tummarna! (y)

Kram. =)

#86 - - Christie:

jag är med!

min blogg handlar om olika saker, min vardag. mina kläder(haha), massor med olika saker, bilder m.m

#87 - - null:

tja, jag heter rebecca och bloggar på en ganska ny blogg, som handlar om mitt liv, jag kommer även skriva och visa min hobby för photoshop, rita och fota. Min dåliga humor kommer säkert syynas i de flästa inlägg jag gör. Jag har en blandad stil, som går i vågor. jag är väldigt hårt imot av misshandel och seriös våld, när man faktiskt vill skada nån annan, även på den psykiska planen. och ja, DÅLIG humor som sagt ;) (jag har anmält en annan blogg, men vet inte om man får/inte får anmäla om man har föer :S )

#88 - - Fanny:

Jag vill absolut vara med!

MoTeVeRiNg: Min blogg handlar om att mina läsare skall få läsa om kul grejer ^^ Inte bara min varag och sådan som alla skriver om. Utan oxå klipp, bilder saker som jag hittar på internet. Allt som är sött coolt och roligt.



Räcker det som motevering?

ps: jag har lagt in ett inlägg på min blogg om att jag är med och tävlar, kika gärna in :)

KRAM/ WOBI

#89 - - Anonym:

ofta är du emo eeeeeeeeeeeee korkad

#90 - - Knorriiis:

Hihi kul! Min blogg handlar om mig och mitt lite halvkorkade liv.. hehe. Och såklart alla mina söta saker.. Hehe

Till top