Gott nytt år.. i förväg!

YO YO YO :D

Jag ramlade nyss ner från balkongen när jag skulle sträcka mig ut för att kolla om jag såg katten någonstans :O Tur att det är så mycket snö så att jag landade mjukt :D Fast sjukt läskigt var det! Trodde jag skulle dö :O Hahaha

Eftersom jag är osäker på hur uppdateringen kommer att bli ikväll så tänkte jag passa på att önska er alla ett Gott Nytt År redan nu :D Kommer säkert ändå uppdatera ikväll, men man vet aldrig! Det ska tydligen komma en präst hit? xD Och ska käka middag med familjen. Synd att pojkvännen inte va här så att man kunde gifta sig med honom, haha ;) Btw, jag har ingen att pussa på vid 12-slaget .___. dumma föräldrar som inte låter en få åka till sin pojkvän på nyår :(



Dagens outfit!
Klänning från RIO
#1 - - julle:

Gott Nytt År!

allt bra? :)

#2 - - Cheryl Dumle ~:

sv; TACK! 8D jag tycker jag är jättedålig på svenksa och sånt annars x'D

och btw jag trodde du var seriös med att du var född i indien :( HAHAHAHAHA

#3 - - julle:

svar: det är bra här med :d

#4 - - Anonym:

Så söt!

#5 - - Bombshell in a Nutshell:

Ditt hår ser så tjockt ut :O Har du mycket löshår? :O

#6 - - Nathalie:

Gott nytt år på dig med :)

Fin klänning :) Ha en bra kväll.

#7 - - Anonym:

så galet vacker!

#8 - - Amanda:

Ojdå, vilken våning? :O

#9 - - Julle:

Läskigt smal :(

#10 - - Crazi:

Fin! :D

Först när jag såg bilden trodde jag det var Juri-San :P

Du liknar henne lite granna ^^P

#11 - - Magnus Håkansson:

Du är för jävla snygg tjejen ;) komsikomsi :P

#12 - - Emma:

Gott nytt år! :D<3

#13 - - Cheryl Dumle ~:

sv; HAHAHAHAHAH ! ingen aning :( indien - indian.. maybe :o

#14 - - Amanda | Allt & lite till ♥:

följa varandra via bloglovin? :)

#15 - - linaaa':

sv: tack! Sjukt snygg blogg! Rolig att läsa.

Gott nytt år!

#16 - - jejjs:

HAHAHHAHA, HUR FAN LYCKAS MAN RAMLA NER FRÅN BALKONGEN? AHHAHAHAHAHHA

Min humor är inte dålig. Nejnej! :D

#17 - - Vera:

ramlade du från en hög höjd ??? !! :)

#18 - - kattis:

Tack desamma :*

Det hoppas jag me! Hoppas ditt också bli bra :-)

#19 - - Hanna:

GOTT NYTT ÅR :D

då är jag inte ensam om att ramla ner från balkongen :) fast jag lutade mig fram för att se hur mkt det krävdes för att ramla ner, nödvändigt... :) kan tillägga att vi bor i hus och balkongen är på övervåningen... :S

#20 - - Ellika:

Gott nytt år! :D Jätte fin klänning! :D

#21 - - Laramore ^^:

Sjukt söt bild på dig! :3

#22 - - amanda kaulitz<3:

gott nytt år finis!

#23 - - Jessica:

SUPER SNYGG KLÄNNING!!! :D

#24 - - hei-na:

åh gud, älskar din frisyr & färgerna :P coolt :D

BTW gott nytt år

#25 - - sebbe:

snyggt<3 Gott Nytt År:)

#26 - - Cheryl Dumle ~:

sv; tack! 8D hahaha, för jag har utländska vänner och sånt, och inte alltid svenska läsare, så .. snackade engelska så alla förstår 8'D (y)

#27 - - olisykes:

Du är så vacker! Älskar ditt utséende ;)

#28 - - <3:

du är sjukt jävla snygg! <3

#29 - - <3:

du är sjukt jävla snygg! <3

#30 - - Jonna:

Gott nytt år!

#31 - - Knorriiiis:

Vad söt du va där! :D

#32 - - E L L I N O R ♥ photo & diary:

sv: Detsamma :)

#33 - - Emelie:

Hej jag har en fråga! Är det ditt riktiga hår för jag älskar det som fan, hur gör du får att få det så fint :) ÄLSKAR DET! :)

#34 - - Malin:

Vill du gifta dig med mig? xp förälskad dig och din blog!! hur högt var det från balkongen? :o

#35 - - Emelie:

Okej :) för jag har löshår och ska klippa det imorgon :) och hade velat ha det som dig typ för det är så jävla fint, jag beundrar dig :D.



Kram!

#36 - - Malin:

Hur långt föll du?

Du är jättesöt :D

#37 - - Paulina -:

bra tips på sida där man kan göra header ? ^^

#38 - - Samira:

HÄR SKREV DU DAGENS OUTFIT :)!<3

ILY Moa<3

Du gör min dag !

#39 - - Emilia:

Hahaha, jag dog lite där.. xD Ramlade ner från balkongen? xD Ledsen, men det lät så roligt.. ;'o

Till top