Valborg

Tja på er! :)

Idag är det valborg, lika tråkigt som vanligt ;) Inga är hemma förutom jag, så jag kommer dra till brasan tillsammans med mamma >.< Hahha bäst (Y) Jag kanske borde skaffa vänner som faktiskt ORKAR komma ut på dagarna, alla här i älta är så jävla tråkiga ._.

Ajja, ska ni stanna hemma eller åka bort? :)


Mamma fick sin 1 månad försenade pressent idag ;) Jag borde bli snickare!
#1 - - emma/oldbabydoll:

haha blev ingen brasa för mej, sitter fast här hemma med en retarded kompis istället >.< nej men valborg är överskattat, bara ännu en helg för alla fjotisar att supa sej fulla och spy i buskar och bli magpumpade ;)

#2 - - Vi i Lingonskogen:

sv: Japp, hon går i min/vår klass :D

#3 - - Linda:

Hatar älta! så tråkigt ställe!!

#4 - - Angelica:

Tävling i bloggen :) Kika in!

#5 - - Johanna The Dreamer:

(sv) Ja jätte härligt :)



Till top