Gott nytt år!

Passar på att önska er alla ett gott nytt år! Kommer nog inte skriva mer idag eftersom jag ska umgås med familjen :) Jag hoppas ni får ett bra 2010 (: Jag har bestämt mej för att inte ha något nyårslöfte i år heller, orkar inte med sånt.

Det verkar som om katten har en speciell tradition? Varenda nyår så skiter han under sängen, och han lyckades även dehär året. Jobbigt att alltid torka skit den här dagen.

Känsliga läsare varnas!




#1 - - khaty:

fin

din design är ändå så fin

#2 - - pimpXprincess:

Svar: Ja, men det tycker jag att vanlig träning också gör.

#3 - - julia:

gott nytt år =)

#4 - - V I L J A:

Smyger in & Önskar dig en fin start på 2010! :)

#5 - - ♥ Amanda ♥ ( Foto & Övrigt ):

SV; Tack så mkt desamma ^^

allt bra? :)

#6 - - Julia:

Gott Nytt År! :D<3

#7 - - Karuro:

SV:Tack! Jag hoppas att det nya året blir bra för dig med :D

#8 - - Linn-lay:

gd morgon hur känns det nya året?

#9 - - Smilla:

sv: okej^^

Gott nytt år:D

#10 - - Hannes Mauritzson:

Hoppas du fick en riktigt bra start på nyår!



Har du några nyår löften? :)



Kram <3

#11 - - Smilla:

sv: allt känns super vaknade nyss lite trött kanske men annars är allt prim på det nya året hur är det själv då?

#12 - - Linn-lay:

jaa hoppad det. fast det började inte så bra för mig

#13 - - sannie:

Gott nytt år! :)

/ Sannie

#14 - - Miss E:

gott nytt år :D

#15 - - Anonym:

detsamma:)

#16 - - Anonym:

Min katt både sket och pissade under min säng,han blev så rädd

hade du en bra nyårsafton trots olyckan med kattens behov?

#17 - - Linn-lay:

mm så hur är det med dig sj då?

#18 - - ebba:

hihi men även katter måste ha sina traditioner :D

Till top